Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ipsilonka schreef:Nee, dat vond jij met jouw paard niet. Maar die van mij is momenteel best happy. Ook met ijzers en met bit en in stalAlleen hij moet er wel ong de helft van de dag uit
Arabesk schreef:Normal paarden zien er zielig uit in de winter, ze staan vaak uren op stal.
Huertecilla schreef:Arabesk schreef:Normal paarden zien er zielig uit in de winter, ze staan vaak uren op stal.
Tóp Arabesk. Niet zozeer inhoudelijk maar om het relativerende ervan.
Wat denk je van 'Loopt jouw paard ook zo fijn met een boomzadel?' of, 'Wie heeft er ook een halsring van X?' ...en ik? ja mijn kind, ík poets mijn schoenen met...![]()
HC
Ipsilonka schreef:@ boaz, ik denk dat de mensen heel graag hun paard in de winter in de wei willen hebben. Echter op heeeeeel veel plaatsen in nl is dit gewoon onmogelijk.
boaz1 schreef:Ipsilonka schreef:@ boaz, ik denk dat de mensen heel graag hun paard in de winter in de wei willen hebben. Echter op heeeeeel veel plaatsen in nl is dit gewoon onmogelijk.
maar dan moet je niet zeggen dat je paard gelukkig is op stal terwijl dit niet zo is
boaz1 schreef:maar dan moet je niet zeggen dat je paard gelukkig is op stal terwijl dit niet zo is
boaz1 schreef:t feit dat er iets bestaat als "stalondeugd" bewijst wel dat paarden het niet naar hun zin hebben op stal.
-weven
-luchtzuigen
zie ik een paard in de wei niet doen
Toverbal schreef:gekkeils schreef:
Mijn paard staat te huilen in de wei omdat ie ijzers heeft? Jezus zeg, wat maakt hem dat nou uit. ik denk heel veel want zonder loopt ie zo kreupel als n wiel.
Je neemt mijn post iets te serieus, je moet hem lezen met een knipoog![]()
Als mij pony ijzers nodig heeft krijgt hij die ook gewoon. Ik ben geen Na-er.
Die van mijn loopt gewoon zomers voor de kar en met bit in en doet mee aan de ponykoersen.
En als ik met de tijd een andere kar heb, krijgt hij waarschijnlijk wel ijzers, want dan wil ik de polder in.
boaz1 schreef:Ipsilonka schreef:@ boaz, ik denk dat de mensen heel graag hun paard in de winter in de wei willen hebben. Echter op heeeeeel veel plaatsen in nl is dit gewoon onmogelijk.
maar dan moet je niet zeggen dat je paard gelukkig is op stal terwijl dit niet zo is
boaz1 schreef:t feit dat er iets bestaat als "stalondeugd" bewijst wel dat paarden het niet naar hun zin hebben op stal.
-weven
-luchtzuigen
zie ik een paard in de wei niet doen
Ipsilonka schreef:@ boaz, ik denk dat de mensen heel graag hun paard in de winter in de wei willen hebben. Echter op heeeeeel veel plaatsen in nl is dit gewoon onmogelijk.