Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
SuperPepeijn schreef:Citaat:oftewel: wat is de meerwaarde van de joinup bij onze gedomesticeerde paarden?
Ilkkah schreef:Jaaa, had dat even eerder gezegt Marina
Naja goed voor me engels.
Dus jij bent niet helemaal voor de 7 games als ik het zo begrijp Sanne?
sanne83 schreef:ik heb er al een heel stukje over geschreven (op bladz 5, geloof ik), maar met behulp van de 7 games train je jezelf te gedragen als een leider, met de join-up zorg je ervoor dat het paard onderdanigheid vertoont, maar als je je daarna als een "slechte leider" gedraagt, zal het niets uithalen. ik vind het dan een beetje oneerlijk.
Ilkkah"]
[quote="sanne83 schreef:ik heb er al een heel stukje over geschreven (op bladz 5, geloof ik), maar met behulp van de 7 games train je jezelf te gedragen als een leider, met de join-up zorg je ervoor dat het paard onderdanigheid vertoont, maar als je je daarna als een "slechte leider" gedraagt, zal het niets uithalen. ik vind het dan een beetje oneerlijk.
sanne83"]
[quote="Ilkkah"][quote="sanne83 schreef:ik heb er al een heel stukje over geschreven (op bladz 5, geloof ik), maar met behulp van de 7 games train je jezelf te gedragen als een leider, met de join-up zorg je ervoor dat het paard onderdanigheid vertoont, maar als je je daarna als een "slechte leider" gedraagt, zal het niets uithalen. ik vind het dan een beetje oneerlijk.