Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik ben er helemaal
van, heb zo veel zenuwen, voel me net een klein kind!
Ik ben zo bang dat er iets gaat mislopen, dat die wagen die ik op het oog had net verkocht is zaterdag, of dat de leverancier van de Dutch moeilijk gaat doen, of weet ik veel wat...
Voor de zekerheid neem ik toch mijn vriend mee, hij is vastgoedmakelaar en kan iets beter onderhandelen dan ik. Ik geef redelijk snel toe, terwijl mijn vriend langer kan volhouden in het onderhandelen
!)
Al zou ik van jou handelaar absoluut geen leenwagen meer willen, zelfs niet als ik nog betaald krijg ook
Beestje is echt goud waard!
) sander_lotte schreef:@ JoyCiej007: Ik weet dat € 650 echt niet veel is, maar hij wou écht niet meer zeggen. Ik ga wel proberen om er morgen meer uit te krijgen, in de auto ga ik ook nog wat overlopen met mijn vriend wat we moeten benadrukken enz. De autorit is ongeveer 2 uren, dus we hebben wel tijd om het te bespreken

! Hoop zo dat alles goed is gegaan!
Toen zei ik "Oh dat is leuk dat je papa dat kan maken, dat maakt het voor opa al heel wat goedkoper hé?" (knikkend meisje, best schattig
), en toen ging ik verder tegen de man dat hij dus prima wat meer kan geven als zijn zoon dat voor hem repareert.
Dan was de wagen waarschijnlijk op de schroothoop beland.
) om de wagen te betalen en op te laden.
), de wagen is al bijna 10 jaar oud en ze hebben er nog nooit problemen mee gehad, dus zij zijn er zéér tevreden over.