Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_RMHorse_ schreef:Excuuses dat het zo is gelopen ik snap het hoe het voor jullie moet voelen, ik snap het zelf ook niet ineens me omslag dat k het zo leuk vind (mede door die vriendin)
En door berichten van cassidy op andere postsraakte ik geinspireert hoe goed ze het onderbouwt etc en de enthousiasme van iedereen en filmpjes
Sorry iedereen ik twijfelde ook om dit te posten omdat ik me zo schaam:$
Cassidy schreef:_RMHorse_ schreef:Excuuses dat het zo is gelopen ik snap het hoe het voor jullie moet voelen, ik snap het zelf ook niet ineens me omslag dat k het zo leuk vind (mede door die vriendin)
En door berichten van cassidy op andere postsraakte ik geinspireert hoe goed ze het onderbouwt etc en de enthousiasme van iedereen en filmpjes
Sorry iedereen ik twijfelde ook om dit te posten omdat ik me zo schaam:$
ijssnuiver schreef:Maar ook bij Parelli en ieder andere "NH-methodes" zul je tegen de lamp gaan lopen... Het zal op een bepaald moment tegenvallen omdat je dan beseft dat je het ook allemaal zelf eerst moet leren voordat het makkelijk gaat en het je echt gaat helpen...
Mag ik vragen waarom je vond dat het freestylesysteem niet hielp? (gewoon interesse hoor, ik sta voor alle methodes open)
_RMHorse_ schreef:ijssnuiver schreef:Maar ook bij Parelli en ieder andere "NH-methodes" zul je tegen de lamp gaan lopen... Het zal op een bepaald moment tegenvallen omdat je dan beseft dat je het ook allemaal zelf eerst moet leren voordat het makkelijk gaat en het je echt gaat helpen...
Mag ik vragen waarom je vond dat het freestylesysteem niet hielp? (gewoon interesse hoor, ik sta voor alle methodes open)
Of het niet hielp weet ik nog niet, ik wil ze allebei eerst inlezen
Vond het alleen tegenvallen qua vormgeving ( niet dat het daar om gaat) en qu stapjes opdrachten
_RMHorse_ schreef:Ow, ik heb ze hier liggen uit oude pakket en vind ze superhandig, afkruizen even lezen opdracht uitvoeren:p en er staat gelijk wat je moet doen als t niet lukt:p