Ik ben nu weer onderweg naar huis. Heb super lekker gereden en echt genoten! Wat een toppony's. En we zitten in de finale Na te gaan dat de pony's nog geen maand van mij zijn en dit mijn 2e marathon ooit is, 1ste keer met hun. Dus ik ben trots op ze, vond het zo leuk om dit te doen.
Dank je! Bij de laatste pion sprong Mn linkerpony ineens naar rechts tegen mn rechterpony dus die pion ging finaal om haha oeps, 2e parcour even die pony een kleine aanwijzing met de zweep gegeven en toen bleef ie goed opletten. Heb genoten, dit gaan we zeker meer doen!
Oh gaaf, drie spannen! Lekker druk!
Poeltje
Geplaatst: 26-02-12 13:05
Wat een lange dag gisteren, maar super leuk!
Finale ging bij alle drie de spannen echt super. Eerste geworden met enkelspan pony, tweede met enkelspan paard en tweede met dubbelspan pony's. Jammer dat ik je finale niet gezien heb, Melanie. Ging het goed?
Welk dubelspan pony's hadden julliedan? Die met valk?
Finale ging niet zo goed als smiddags haha, pony's werden onwijs sterk en besloten dat ze liever naar links wouden ipv rechts haha, daarna nog een balletje op een hindernis en weer die laatste pion Maargoed, kon niet meer dan tevreden zijn! Tis ook een lange dag geweest en de pony's hebben smiddags ook top gereden! Dus fijn dagje gehad We waren iig de mooist verzorgde aanspanning zeiden ze haha, voor mn eerste marathon en dan gelijk al finale was al helemaal super!
Ja haha pony's werden net te sterk maar ik was idd gewoon al heel blij hoe ze al gelopen haddden smiddags en na zo'n lange dag zelfs nog in volle gang wouden gaan in de finale Volgend jaar doen we zeker weer mee
Jouw toppers deden het ookgoed hoor! Vanuit de inrijbak zag je alleen jullie caps hard langskomen hihi
Foto's staan ook op de site! Via voskamp bokaal die site en dan linksonder