grietje14 schreef:Ja, das waar. En doordat wat jij verkeerd doet, doet het paard zo tegen jou. Kijk van zulk soort dingen word je je dan bij mijn methode ook bewust. Maar ik weet niet alles heel erg precies enzo, ik ontwikkel ook nog altijd verder, en kom meer te weten.
Bij jouw methode? Wauw, wat doe je dat goed op je 15e, al een heel eigen methode hebben!
grietje14 schreef:Ja, maar hoe moet ik het dan beter uit leggen?
Ik leg gewoon uit wat ik er van weet, en hoe ik het gedaan heb, hoe ik dat begrijpelijk voor andere mensen kan maken heb ik al geprobeerd, door die stappen. Verder lukt het niet echt, om een goeie volgorde te maken.
Wat dacht je van niet?
Waarom zou je het persé moeten uitleggen? Is het niet genoeg dat je het gewoon zelf weet en er zelf mee aan de slag kan? Wil je nu echt een website maken waar anderen van gaan leren en jouw methode gaan volgen?
grietje14 schreef:Oke, maar ik zou dat ook wel kunnen leren uitleggen.
Want hun manieren is toch even wat anders.
En misschien als ik ouder ben, het beter en anders kan uitleggen, als ik wat meer ervaring heb?
Waarom zou ik het niet kunnen uitleggen en zij wel? Is het dan zo moelijk te begrijpen?
Ik ben 10 jaar ouder dan jij en ik doe dingen die ik niet kan uitleggen ...
Ik kan gewoon geen les geven, ik kan niet uitleggen waarom ik iets doe en hoe ik dat aanvoel, ik kan het gewoon niet. Heb er problemen mee als mijn verzorgster rijdt of grondwerk doet met mijn pony (ik zie dan vanalles verkeerd gaan en ik denk "aaaaaaargh, neen!" en ik kan gewoon NIET uitgelegd krijgen hoe het wel moet) en zelfs als mijn moeder met de hond wandelt (bij haar trekt hij tijdens het wandelen, bij mij niet .. ligt aan hetgeen je uitstraalt naar je hond toe en blablabla, maar ik krijg het dus NIET uitgelegd).
Ik heb me er bij neergelegd dat ik er gewoon niet voor gemaakt ben om dingen uit te leggen en heb er dan ook geen behoefte aan om anderen te leren wat ik allemaal ken en kan (en waarom ook? zo spectaculair is het allemaal niet
). Misschien een aanrader voor jou 
Cassidy schreef:May the horse be with you...
Sorry
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-03-11 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt