Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Grainey schreef:Ik vind lintjes/rozetten heus wel leuk, maar aangezien wij met zijn drieën wedstrijden rijden, o/h zadel, aangespannen dressuur/vaardigheid, in het verleden nog marathon, voltige, keuringen en ondertussen al heel wat jaartjes bezig zijn worden het er wel veel.
Heb ze ook wel doorgeschoven naar onze eigen vereniging, maar die hebben nu zwart/witte, naar voltigewedstrijden (met een aantal bekers), maar momenteel geen afname meer, dan belanden ze in een doos en dan geef ik ze liever terug aan de organiserende vereniging.
Dingen zijn ook nog best wel duur in aanschaf.
Grainey schreef:Misschien zien we je dan nog wel met je vierspan, Vinkega (is Friesland tenslotte) staat bij ons op de kalender komend indoorseizoen.
Ben wel heel erg benieuwd naar je classic pony's, die staan bij mij nog altijd bovenaan het verlanglijstje.
Grainey schreef:Tja, wat is geen drol, een lintje onbedrukt kost toch zo rond de euro, als je dan kijkt hoeveel er uitgereikt worden per wedstrijd......
Zie ook steeds meer verenigingen die de bedrukte lintjes met naam van de vereniging gaan vervangen door blanco, want bedrukken kost ook nog weer zo'n 0,80 cent en alle kleine beetjes helpen tegenwoordig.
Algemeen reglement, artikel 50 schreef:Bij alle disciplines dient per rubriek tenminste één prijs
en rozet per vier gestarte deelnemers of een gedeelte daarvan te worden toegekend,
Algemeen reglement artikel 49 schreef:Wanneer geldprijzen worden uitgereikt bestaat er geen verplichting tot het uitreiken van bekers of ander eremetaal. Wel dient de plaatsing door plaatsingsrozetten te worden aangegeven.