voltige?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

X_Michelle_X

Re: voltige?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 23:42

Bedankt voor de info!
Dat de instructie dan kennis mist vind ik nieteens het erge.. aangezien ik wil helpen of t misschien zelf wel wil doen (zelf die cursus, word dit jaar 18), maar eerst maar tijd vinden om er zelf weer in te komen.. zelf weer trainen en dan zien we later wel weer verder.. :D

Iig heel erg bedankt :D

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 23:46

X_Michelle_X schreef:
Bedankt voor de info!
Dat de instructie dan kennis mist vind ik nieteens het erge.. aangezien ik wil helpen of t misschien zelf wel wil doen (zelf die cursus, word dit jaar 18), maar eerst maar tijd vinden om er zelf weer in te komen.. zelf weer trainen en dan zien we later wel weer verder.. :D

Iig heel erg bedankt :D

Btw, dit is niet alsof ik denk er veel kennis over te beschikken hoor! Integendeel, maar we beginnen toch swieso bij het begin (als her ooit zover komt dan, haha.)... dat kan ik ook nog wel prima af.

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 16:34

Cecile, gelukkig maar! We waren toch wel erg geschrokken :o ... In ieder geval wel complimenten voor jullie outfit! Zat er wel super leuk uit! :)

Michelle, er is nu een nieuw instructeurssysteem he? :P Je moet eerst een vooropleiding doen, pas als je die gehaald hebt, mag je pas een instructeursdiploma halen (met vooropleiding mag je enkel helpen en niet lesgeven)... Is nu wel een duur grapje geworden vind ik persoonlijk.
Als ik jou was zou ik eerst even goed overleggen over hoe en wat en of je ooit nog toekomst ziet in wedstrijd of puur recreatie.
Puur recreatie kan een allrounder die goed kan longeren makkelijk doen. Wil je toch de wedstrijdkant op is een officiële voltige instructie misschien toch handiger en wellicht ook veiliger :).

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 00:01

Ooh ik baal nu toch een beetje..
Voor mijn examen moeten we wat organiseren, wij hebben gekozen voor een onderlinge dressuurwedstrijd..
Nu zou er in de pauze een vrouw komen die vrijheids dressuur wou demonstrerrn maar nu wil ze er 50,- voor hebben maar wij moeten alles dus uit eigen zak betalen (willen dit nog wel bij school neer leggen)
Nu had ik de manege gebeld om te vragen of die een voltige show konden geven (eventueel ikzelf een paar plicht oefeningen en wat kur in stap) maar helaas had die man al een afspraak staan donderdag (a.s)
Is hier iemand die een paard heeft waar ik wat op kan laten zien?.. Het is in hoogkerk (groningen) :)

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 10:58

salsaentango, in principe woon ik in de buurt, maar ik heb geen eigen voltigepaard (ik gebruik paarden vd manege in Oldekerk...). Sorry... ik hoop voor je dat je nog iets kunt vinden (ik weet zo ook eigenlijk niemand verder in de omgeving Hoogkerk)

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 18:50

Was anders inderdaad makkelijk geweest.. maar we overleggen morgen nog wat we er dan misschien in de pauze kunnen laten zien, of dat ze daar een paard hebben waar we even 2 blokjes plicht op kunnen laten zien :)

zamira16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 22:20

mijn paard is voltige paard in opleiding en ook al paar keer mee geweest naar mijn voltige training.
maar ik weet niet of je nog opzoek bent en of het haalbaar is.

monica42

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 11:46

hoi,
bij M&M in Diepenbeek doen ze ook Voltige.
super fijn :D

mvg Jolien

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 15:03

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 15:15

Trouwens in de Bit aankomende week komt een heel stuk over voltige in te staan , (en onze Ede en christoff longeur natuurlijk)

mandy835

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 21:54

Ik doe al 1 jaar voltihe in haaksbergen bij manege capriole elke dinsdag is er een groep om 15.30 /3 /3

Adjepatatje8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 16:36

ik zit al 6 jaar op voltige

zijn net overgestapt en weten nog niet hoe de vereniging gaat heten.