Toevallig komt het ook niet uit, maar het lijkt me wel heel leuk om te doen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xlovelove schreef:Ja josé is gestopt. Echt heel jammer! Ze was echt een super leuke trainsters! Ze zat ook met schouderblessure enzo, en elke vrijdag van Almere naar Groningen is ook niet alles.. Dus snap het wel, maar is wel ontzettend jammer!
Waarom was je ook alweer gestopt? Gelukkig maar dat je het niet zo mist, scheelt wel weer. Het is dan inderdaad wel lekker dat je verzorgpaard hebt!
SSDesign schreef:xlovelove schreef:Ja josé is gestopt. Echt heel jammer! Ze was echt een super leuke trainsters! Ze zat ook met schouderblessure enzo, en elke vrijdag van Almere naar Groningen is ook niet alles.. Dus snap het wel, maar is wel ontzettend jammer!
Waarom was je ook alweer gestopt? Gelukkig maar dat je het niet zo mist, scheelt wel weer. Het is dan inderdaad wel lekker dat je verzorgpaard hebt!
Ik ben gestopt omdat mijn team bijna helemaal uit elkaar viel en ik er echt geen zin meer in had + verhuizing
ceciletjuh schreef:Ik had inderdaad al op Facebook en voltigeren.nl gezien dat Jose zou stoppen ja. Jammer inderdaad, maar volgens mij blijft ze voorlopig nog wel actief binnen de KNHS Voltige.
Bij mij gaat het lekker. Flink aan het trainen voor het nieuwe wedstrijdseizoen. Heb er nu al weer zin in.
En een wedstrijdteam gaan trainen, dus heb het nu wel druk. Ben inmiddels 2 avonden en 1 dag op de manege te vinden..
Grainey schreef:@xlovelove, waarom twijfel je of je dit jaar nog naar wedstrijden gaat?Je team is toch niet verandert? Of heb ik iets gemist?
Ten minste... toen ik vorig jaar ben overgestapt van vereniging, had ik vier weken de tijd om de meiden en de paarden te leren kennen, want ik ben gelijk met het E-team naar Tolbert gegaan
. Pfff moet wel zeggen, dat was een enorme uitdaging haha. Maar door een nieuwe instructie hoort er in principe weinig te veranderen op wedstrijdgebied lijkt mij...
Ik ben inmiddels 2 solisten aan het trainen (ben benieuwd... haha in Bronneger wil ik ze eigenlijk laten starten) en 2 complete teams (E en basis) en een team bestaande uit 3 meiden
.
Afgelopen maanden heel hard gewerkt aan de opsprongen en overige verplichte oefeningen, met name het opzwaaien. Nu is het tijd voor het afwerken van de kürtjes!