voltige?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 11:43

Oldekerk is voor mij wel een beetje ver van het goede :o
Toevallig komt het ook niet uit, maar het lijkt me wel heel leuk om te doen ;)

salsaentango

Re: voltige?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 17:48

helaas had ik ook geen vervoer.. anders was het zeker gelukt :)
(na 14 september is de kans groot dat als je nog eens hulp nodig hebt het kan haha (heb dan vast me rijbewijs :P))

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 09:09

Oe ik ga maar een lijstje bijhouden met mensen die willen! :D Altijd makkelijk ;) :D!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 12:42

Het is rustig hier...

Ik voltigeer niet meer dus heb niet veel te melden.

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 13:16

Helemaal niet meer, of vakantie?

Ik heb ook tot begin september (volgens mij?) even geen voltige.
Merk het wel aan mijn knie, is nu stukken beter dan normaal.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 13:42

ik voltigeer ook helaas al tijden niet meer :(

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 15:10

Hier hebben we ook tot 6 september vakantie.. we krijgen de longeur van het C team..
Super man maar ooh zo steng en bot.

Nou ja eerst maar kijken of ik ubberhaupt ook verder kan.. aangezien m'n enkel nog steeds niet top is.
En aangezien hij veeel strenger is als onze vorige zal het wel moeilijk worden :)
maar goed, gesprekje aangaan en alles uit leggen, komt het vast wel goed.. anders moet hij maar wat verzinnen haha

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 15:19

Helemaal niet meer :) Dus het is geen tijdelijke stop.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 15:26

Suus, mis je t niet?
ik wel, maar heb voorlopig ook geen tijd...

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 15:34

Tuurlijk mis ik het wel. Maar het is gewoon niet meer haalbaar voor mij in verband met studie en daarnaast waren er gewoon teveel problemen de laatste tijd.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 15:41

tja, dat is waar, ik red t nu ook niet, werk normaal ongeveer 40 uur per week (pauzes er al af) en dan heb ik nog me paard iederedag en op di en do nog een bijrijd paard... op vrijdag heb ik normaal 2 uur lang les met mijn paard en heb gewoon echt geen tijd meer... voorlopig zit het er voor mij ook niet in.. in september moet ik weer naar school, en dan moet ik nog een ritme vinden, school, werk, paarden.... misschien als ik dan tijd over heb, dat ik weer begin, want ik mis het wel erg.. maarja, met mijn conditie van nu moet ik wel haast helemaal opnieuw beginnen :o

Voltige96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-11 19:56

aaah lees hier nog meer die ook gestopt zijn! Ik vind het nog steeds jammer dat ik gestopt ben, maar had ook last met school, en dat we gewoon steeds niks verder kwamen omdat de teams steeds uit elkaar vielen.

Ben wel gevraagd of ik morgen wou helpen bij voltige wedstrijd, doen er hier ook mensen mee in Cornwerd?

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:19

Ooh, ben ik nu hier een van de weinige die wel nog voltigeerd?
Nu 3 weken ivm vakantie niet, maar mijn team is wel gewoon doorgegaan.. Moet ook wel, want de 4e (? geloof ik) is het NK al :o

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:30

nee hoor ik ook nog haha
nou ja.. waarschijnlijk ga ik wel stoppen met wedstrijd team.. kunnen me knieën en me enkel niet aan.
Maar ga wel op zaterdag verder haha

We hebben nu 7 weken geen voltige.. Wel erg vervelend als je wedstrijden zou hebben (nu hebben we die gelukkig niet meer dit jaar)

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 18:34

Wat is het hier rustig...

Na ee hele lange stop (ongeveer 4 maand en vakantie ertussen) hadden we eindelijk gister weer ons 1e les na de vakantie.. alleen kon ik dus meteen al niet komen aangezien ik woensdag af moet rijden voor rijbewijs en ik gister nog rijles had :o

Maar aangezien m'n enkel ook nog steeds niet mee werkt + we een andere trainer krijgen heb ik toch maar besloten om te stoppen met het wedstrijd team.. Vind het zo vervelend want vond het wel erg leuk.
Maar aangezien de trainer een beetje (heel erg) fanatiek is en geen rekening kan houden dat mijn meniscus gescheurd is geweest en mijn enkel nog niet wil (op zich logisch voor een wedstrijd team) heb ik toch maar besloten om gewoon lekker zaterdags verder te gaan met dan wel erg veel lol..
Helaas was dat ook wel op in het D team hier.. aangezien ik erg druk ben en de rest rustig.. dit klikt dus totaal niet en ik ben ook niet iemand die mij zomaar rustig kan houden :')

Ga nu dus lekker verder en stuiteren in een lol groepje.. vind dat wel goed genoeg :D en dan kan ik nog eens een keer zeggen dat ik die dag geen les kan krijgen of dat ik wat minder veel zin heb (al is dat niet snel zo)

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 18:59

Wel jammer, ik vind wedstrijden altijd erg leuk en leerzaam! Wij zijn gelukkig de hele zomer doorgegaan, dat lijkt me zo rot he, als je zomerstop hebt....

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 12:04

ja vind het zo jammer.. maar je moet juist je team vertrouwen en dat is er bij mij echt wel uit.. vertrouw het niet meer want ze geven niks door..

Het is ook erg vervelend.. maar was nu wel even lekker vanwege mijn knie en enkel :D

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 20:32

Zo hé, tis lekker rustig hier :=..

Hoe gaat het bij jullie met de voltige?
Bij ons is helaas onze trainster ermee gestopt, na 10 jaar.. Erg jammer!
We hebben gelukkig wel iig íemand die haar opvolgt, want we hebben 2 mensen die het eventueel wel willen doen.
Vorige vrijdag is de een geweest, en komende vrijdag komt de andere als het goed is.
Wij hadden altijd al les van een meisje van de oudere groep, dus voor ons veranderd er praktisch niks.
Maar vind het wel enorm jammer dat onze oude trainster gestopt is..

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 20:52

Is Jose gestopt ja? Jammer joh! Echt ontzettend jammer. Fijn dat wel andere mensen het willen gaan doen, maar dan nog...

Ik voltigeer inmiddels al 8 maanden niet meer of zo. Mis voltige eigenlijk niet eens. Alleen op het begin even, maar was al snel gewend. Ben inmiddels wel weer lekker bij de paarden. Heb sinds oktober een erg leuk verzorgpaard, een paar honderd meter van de flat waar ik woon. Daarmee ben ik lekker bezig met grondwerk en vrijheidsdressuur, ook ontzettend leuk. En verder lekker studeren. :)

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 21:56

Ja josé is gestopt. Echt heel jammer! Ze was echt een super leuke trainsters! Ze zat ook met schouderblessure enzo, en elke vrijdag van Almere naar Groningen is ook niet alles.. Dus snap het wel, maar is wel ontzettend jammer!

Waarom was je ook alweer gestopt? Gelukkig maar dat je het niet zo mist, scheelt wel weer :). Het is dan inderdaad wel lekker dat je verzorgpaard hebt!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 22:00

xlovelove schreef:
Ja josé is gestopt. Echt heel jammer! Ze was echt een super leuke trainsters! Ze zat ook met schouderblessure enzo, en elke vrijdag van Almere naar Groningen is ook niet alles.. Dus snap het wel, maar is wel ontzettend jammer!

Waarom was je ook alweer gestopt? Gelukkig maar dat je het niet zo mist, scheelt wel weer :). Het is dan inderdaad wel lekker dat je verzorgpaard hebt!

Ik ben gestopt omdat mijn team bijna helemaal uit elkaar viel en ik er echt geen zin meer in had + verhuizing ;)

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 22:22

Ik had inderdaad al op Facebook en voltigeren.nl gezien dat Jose zou stoppen ja. Jammer inderdaad, maar volgens mij blijft ze voorlopig nog wel actief binnen de KNHS Voltige.

Bij mij gaat het lekker. Flink aan het trainen voor het nieuwe wedstrijdseizoen. Heb er nu al weer zin in.
En een wedstrijdteam gaan trainen, dus heb het nu wel druk. Ben inmiddels 2 avonden en 1 dag op de manege te vinden..

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 22:47

SSDesign schreef:
xlovelove schreef:

Ik ben gestopt omdat mijn team bijna helemaal uit elkaar viel en ik er echt geen zin meer in had + verhuizing ;)

Ja snap ik ook wel. Heb er ook wel aan zitten twijfelen. Mijn team is ook niet bepaald je van het.. Maargoed tis wel gezellig meestal, en wou ook wel graag doorgaan. Dus zodoende dat ik er nog opzit :).

ceciletjuh schreef:
Ik had inderdaad al op Facebook en voltigeren.nl gezien dat Jose zou stoppen ja. Jammer inderdaad, maar volgens mij blijft ze voorlopig nog wel actief binnen de KNHS Voltige.

Bij mij gaat het lekker. Flink aan het trainen voor het nieuwe wedstrijdseizoen. Heb er nu al weer zin in.
En een wedstrijdteam gaan trainen, dus heb het nu wel druk. Ben inmiddels 2 avonden en 1 dag op de manege te vinden..

Ja dat klopt. Ze wou wel doorgaan met de voltige, maar ze had besloten om bij ons te gaan stoppen.

Aah leuk zeg! Veel succes ook met je wedstrijdteam! :)

Ik ben benieuwd of wij dit jaar nog wedstrijden gaan doen..

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 13:43

@xlovelove, waarom twijfel je of je dit jaar nog naar wedstrijden gaat? :) Je team is toch niet verandert? Of heb ik iets gemist? ;) Ten minste... toen ik vorig jaar ben overgestapt van vereniging, had ik vier weken de tijd om de meiden en de paarden te leren kennen, want ik ben gelijk met het E-team naar Tolbert gegaan ;). Pfff moet wel zeggen, dat was een enorme uitdaging haha. Maar door een nieuwe instructie hoort er in principe weinig te veranderen op wedstrijdgebied lijkt mij...

Ik ben inmiddels 2 solisten aan het trainen (ben benieuwd... haha in Bronneger wil ik ze eigenlijk laten starten :) ) en 2 complete teams (E en basis) en een team bestaande uit 3 meiden := .
Afgelopen maanden heel hard gewerkt aan de opsprongen en overige verplichte oefeningen, met name het opzwaaien ;). Nu is het tijd voor het afwerken van de kürtjes! :)

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 17:33

Grainey schreef:
@xlovelove, waarom twijfel je of je dit jaar nog naar wedstrijden gaat? :) Je team is toch niet verandert? Of heb ik iets gemist? ;) Ten minste... toen ik vorig jaar ben overgestapt van vereniging, had ik vier weken de tijd om de meiden en de paarden te leren kennen, want ik ben gelijk met het E-team naar Tolbert gegaan ;). Pfff moet wel zeggen, dat was een enorme uitdaging haha. Maar door een nieuwe instructie hoort er in principe weinig te veranderen op wedstrijdgebied lijkt mij...

Ik ben inmiddels 2 solisten aan het trainen (ben benieuwd... haha in Bronneger wil ik ze eigenlijk laten starten :) ) en 2 complete teams (E en basis) en een team bestaande uit 3 meiden := .
Afgelopen maanden heel hard gewerkt aan de opsprongen en overige verplichte oefeningen, met name het opzwaaien ;). Nu is het tijd voor het afwerken van de kürtjes! :)

Dr is trouwens wel iemand uit mn team, dus dan zouden we eventueel met 4-tal moeten starten.. Heb namelijk nog geen bericht oid gehad van wedstrijden, dus ik weet het niet. Ja das waar, maar ik weet ook niet of zij er klaar voor is. En of wij met dat meisje gaan die ons normaal traint, dus ben benieuwd hoe het gaat. We hebben nu trouwens officieel een nieuwe! *\o/*

Ooh leuk zeg! :D Succes!