Sonja89 schreef:Had inderdaad al een pb gestuurd, wacht nog op reactie.Bedankt voor het meedenken!
Mag ik vragen waarom je niet meer lid wil zijn?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mopjemop schreef:Sonja89 schreef:Had inderdaad al een pb gestuurd, wacht nog op reactie.Bedankt voor het meedenken!
Mag ik vragen waarom je niet meer lid wil zijn?
Wicky schreef:Ja, ik schud ook aan het touw om te vertragen. Maar meestal adem ik gewoon uit en denk aan een gang lager en dan volgt m'n paard. De basis van de overgang vanuit een wiggle is de yoyo game. Dus vanuit een bevestigde yoyo volgen overgangen (of eigenlijk zijn overgangen ook yoyo game)
Hoofd naar binnen vragen kan soms helpen om het paard te leren begrijpen wat de bedoeling is. Maar maak er geen gewoonte van, anders maak je een negatief patroon.
Als je zoekt op driving game van parelli op youtube vind je vanzelf de stappen voor het wijken voor ritmische druk.
Het lijkt met raadzaam om deze vragen in je les te stellen of te mailen naar je instructeur. Dan kan je op maat advies krijgen, want hij kent jou en je paard dus kan je veel meer tips en trucs geven. Als je wel cods kan en nog geen vertraging in tempo, denk ik dat daar een reden achter zit. Heb je een heel voorwaarts paard?