2 Teletubbies en een pakezel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

JD_Power schreef:Ik heb tegenwoordig ook werksokken van Stapp en die zijn inderdaad erg warm, koude tenen sinds die tijd ook in m'n klompen of wat dan ook niet meer gehad

SANEX schreef:Wat erg, ik werk zelf bij de Welkoop, verkoop werk- en thermosokken van Stapp bij de vleet, en zelf zit ik met verkleumde pootjes op de kar, me al afvragend hoe dat kan ? Weet dus gelijk wat ik van het werk ga meenemen, sufferd dat ik ben!
SANEX schreef:Wat erg, ik werk zelf bij de Welkoop, verkoop werk- en thermosokken van Stapp bij de vleet, en zelf zit ik met verkleumde pootjes op de kar, me al afvragend hoe dat kan ? Weet dus gelijk wat ik van het werk ga meenemen, sufferd dat ik ben!
Je moet een beetje beter voor jezelf zorgen
) SANEX schreef:Ja nou idd, ze gaan/gingen echt als warme broodjes de laatste tijd, aantal keer een actie in gehad, en ik zit hier te zeuren dat ik koude poten heb. Nooit in me opgekomen dat wij van die megawarme thermosokken verkopen die écht warm zijn ( want zo verkoop ik ze ook altijd![]()
)

JoyCiej007 schreef:ohja; zo'n 'ijzeren' plat zakflesje met zo'n schroefdop, en dan met stro-rum oid erin, dat werkt ook erg goed
(nee, ik ben géeen alcoholist, en als je echt je complete rit tussen het verkeer rijdt is het ook niet echt aan te raden)
Jagermeister is trouwens ook erg lekker
daniella74 schreef:JoyCiej007 schreef:ohja; zo'n 'ijzeren' plat zakflesje met zo'n schroefdop, en dan met stro-rum oid erin, dat werkt ook erg goed
(nee, ik ben géeen alcoholist, en als je echt je complete rit tussen het verkeer rijdt is het ook niet echt aan te raden)
Jagermeister is trouwens ook erg lekker
Meestal heb ik door het verkeer juist ernstige behoefte aan een borrel na de rit
Ja, dat ken ik..... gelukkig kom ik in de buurt ook veel aardige mensen in 't verkeer tegen (lees: tractors die je meters van te voren al in de gaten hebben en midden op de weg stoppen en motor uitzetten, ongeacht de hele rij auto's achter zich die zij dan ophouden) maar idd, er rijden tegenwoordig veel idioten op de weg.
als je het goed doet en af en toe eens een slokje neemt, voel je als het goed is niets, je wordt er enkel eventjes lekker warm van 
daniella74 schreef:ik zou best iemands menmaatje willen zijn.
BlackDevils schreef:daniella74 schreef:ik zou best iemands menmaatje willen zijn.
Dan moet je even aangeven waar je woont.
Er is veel vraag naar mensen zoals jij!
BlackDevils schreef:daniella74 schreef:ik zou best iemands menmaatje willen zijn.
Dan moet je even aangeven waar je woont.
Er is veel vraag naar mensen zoals jij!
Dan breekt die doos ook nog eens haar enkel, kunnen we nóg niet samen rijden

Ing schreef:Die zilverfolie capejes die je krijgt als je finisht bij de marathon zijn ook bizar warm en lekker klein om mee te nemen. warm voor over je benen of onder je jas. je bent wel net straight from mars , maar koud krijg je het dan zeker niet!
En goed eten! Dat helpt ook... Napie schreef:Vandaag was het echt bar: kou vind ik niet zo erg maar regen.... Net terug van het prutregen, al mijn kleren hangen te drogen, mijn douche staat klaar en mijn gezichtsmarkertje werkt lekker in. Daarna een lekker koppie thee en ik ben er weer helemaal.