_angela_ schreef:Daar heb je ook nog eens gelijk in Nina_rex.... Het rijtje waarom onze paarden door ons toedoen minder oud worden, kan helaas nog veel langer worden...
Ik ben niet zo verzot op het eten wat ze hier krijgen, maar misschien is dat maar een idee van mij. Het zachte koeiengras, ruim de meerderheid loopt op weilanden die ooit of nog steeds aan koeien toebehoor(d)en en dan de kant en klare paardenvoeders vind ik ook maar niks. Met alleen gras en hooi hier heb ik ook het idee dat je eigenlijk neppaardevoer geeft.
Maar aan de andere kant hier verderop staat een paard van 34 op de wei, krijgt alleen gras, helaas staat hij alleen en doen ze niets met hem, maar zo een oudje nu nog een maatje geven zal misschien zijn rust verstoren, heb iig begrepen dat ze er geen een bij willen hebben. Dat paardje ziet er in de zomer prima uit, lekker rond buikje, niks te dik, mooi glanzende vacht, s'winters wel wat schraal, maar hij redt het wel, heeft wel een schuilhok waar hij vaak even in staat.