Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) en heeft wat van mijn folder materiaal meegenomen omdat ze dacht dat VD voor sommige paarden heel goed zou kunnen werken. Echt jammer dat ik er net niet was, had graag even met haar gepraat! Maar vond het wel heel positief dat ze open staat voor andere methodes!
maaike93 schreef:vonden jullie trouwens niet dat de meeste paarden in de Actiefstal er een beetje ingevallen en magertjes uit zagen?
DubbelDun schreef:maaike93 schreef:vonden jullie trouwens niet dat de meeste paarden in de Actiefstal er een beetje ingevallen en magertjes uit zagen?
Ja dat vond ik ook. Als mijn paarden er thuis zo uit zouden zien zou ik me schamen.
Nu ken ik de paarden niet qua leeftijd-gezondheid etc, maar het is daar geen bejaardentehuis en er moet gewerkt worden voor het brood, dus mag er best wat meer vlees aan zitten.
Maar als ik kijk naar het aantal paarden wat er rondliep en het feit dat er maar 8 hooi-eetplaatsen zijn (op die kleine doorgang na waar de grote paarden dus niet bij konden), dan is het logisch dat de lager geplaatsten altijd de pineut zijn en dus niet aan hun hooi-eet-uren komen.

DubbelDun schreef:@_angela_ : dat geldt voor het krachtvoer, maar toch niet voor het hooi ??
Dat zouden ze onbeperkt moeten kunnen eten.

DubbelDun schreef:@_angela_ : dat geldt voor het krachtvoer, maar toch niet voor het hooi ??
Dat zouden ze onbeperkt moeten kunnen eten.
ikke schreef:Bij-de-weg _angela_ was jij dat met dat witte paard wat even gezellie met een klein bruintje mocht neuzen op de parkeerplaats bij de Brandweer?
cesara schreef:ik ben er ook geweest
het was echt leuk ik heb weer veel geleerd
de eerste clinic was alpha mare van kathtyn
was er intersant, en mooi om te zien
de tweede was eer workshop zadel indruk zelfde als angela
kom ik nu achter
het zaldel van sugar was goed. alleen iets te lang aan de achterkant, waardoor die zich wat minder vrij kan bewegen, maar ze zij dat voor de rest alles goed was.
de clinic van chris erwin vond ik ook erg interesant.
Jou kan ik me nog wel herinneren
Jij en ikke waren samen he?? Wie was wie??