Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
manie schreef:De Nederlandse Antillen heeft ook weer subliem gepresteerd
Die menners hebben toch werkelijk niets te zoeken op een dergelijk concours, laat staan in Aken
Albertine_N schreef:Das weer de uitspraak van de dag
![]()
Maar ik dacht dat alleen Brans echt naar Aken mocht?
ardo_iggy schreef:Ik vind het alleen jammer dat je nergens iets leest over de pony's.
Albertine_N schreef:ardo_iggy schreef:Ik vind het alleen jammer dat je nergens iets leest over de pony's.
Dat is het beleid van de KNHS, in een niet WK-jaar wordt daar minder (lees geen) aandacht aan geschonken. Maar treur niet: volgend jaar is het weer WK
ardo_iggy schreef:Ik ben helemaal niet bevooroordeeld.
Het kon ook Dorrstein zijn.
Haffielover schreef:Ik ben ook alweer een nachtje thuis!Het was egt een super leuke wedstrijd, alleen dat stof..Ben zwaar gezandstraald..Helaas in de vaardigheid gediskwalicificeerd, paarden voor waren zoo vervelkend dat ze niet eens te sturen waren
Dus werden we laatste...Wel was de feestavond heel erg leuk! Als iemand trouwens een jonge van 27 kent, die groom is voor een 2span uit Groot-Britannie, en ik denk voor John Attenborough..laat het me eventjes weten, moet egt heel nopdig zijn naam weten! Iig bedankt!
_Michelle_ schreef:Ik heb zaterdag gekeken, we waren er in de buurt op vakantie. Weet iemand wat er is gebeurd in de waterbak met een vierspan paarden? Was net bij die hindernis weggelopen en zag op het grote scherm iets gebeuren, ik dacht dat er een paard uitgleed en mijn vader dacht dat ze vast zaten, en toen ik weer naar de hindernis liep zag ik dat ze alle paarden uit hadden gespannen.
Helaas als het slecht nieuws was was de tamtam,wel in de rondte gegaan.Citaat:Hij liep wel weer, maar verder hebben we niets meegekregen.
Echwel schreef:manie schreef:De Nederlandse Antillen heeft ook weer subliem gepresteerd
Die menners hebben toch werkelijk niets te zoeken op een dergelijk concours, laat staan in Aken
Mjet als je van onderaf begint met de uitslagen staan ze er direct..
idd ze zijn alle 3 een blamage voor de 4spansport.
Alleen de engelsen en Ieren staan in hun buurt, maar die kunnen het wijten dat ze normaal links rijden..