Milkaatjuh schreef:Over wie hebben jullie het? *is nieuwsgierig*
niet over sinterklaas/...

goh wie zou het verhaal vertellen?? mischien de TS?? ja ik zeg maar wat hoor
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dola schreef:Dwalen we niet wat af?!![]()
Beetje flauw om zo op te gaan in een spelfout dacht dat het hier ergens anders over ging![]()
Ja en dit zegt een 16 jarige, leeftijd heeft er niks mee te maken.
Ik was 13 toen ik mijn paard kreeg dus en.
Ik snap wél het principe van josien heel goed zelfs.
En ben het helemaal met der eens!
Maar ja als je het nog niet snapt hoe zij het uitlegt in haar verhaal dan vraag ik me af of je het ooit wel zult snappen.![]()
En voor alle volwassen mensen hier ga zo door , mensen van onze leeftijd kunnen nog heel veel van jullie leren![]()
![]()
dola schreef:Maar ja als je het nog niet snapt hoe zij het uitlegt in haar verhaal dan vraag ik me af of je het ooit wel zult snappen.![]()
En voor alle volwassen mensen hier ga zo door , mensen van onze leeftijd kunnen nog heel veel van jullie leren![]()
![]()
Citaat:Als zo'n hond los komt en jouw in je been grijpt vlucht je zelf ook maar al te graag.....ik kan me niet voorstellen dat je dan rustig blijft toch?
Citaat:Ik was 13 toen ik mijn paard kreeg dus en.
Ik snap wél het principe van josien heel goed zelfs.
En ben het helemaal met der eens!
lovemaan schreef:weetje wat vandaag gebeurde....ik zat zonder zadel en hoofdstel m'n paardje uittestappen, en een anderpaard aan de rand van de bak kreeg een stoot van het stroomdraad, dat paard vloog ervandoor, maar maan keek opzij deed een pasje opzij, snoof een keer en liep toen gewoon weer verder, met zadel zou hij er zeker vandoor zijn gegaan denk ik.