[AR] [NH] Natural Horsemanship dag!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

memory

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 20:33

Citaat:
Zie ik daar op een foto nou ook een Randolls / Trekker boomloos zadel hangen op 1 van de standjes ?

Mmmm, naar mijn weten niet..maar zoveel tijd had ik niet om bij de standjes te kijken

Citaat:
En is het er nog van gekomen om op de Western te rijden ?

Helaas niet, wilde iets matchings met mijn halster en truitje dus heb een oude westernblanket onder mijn zadel gelegd zodat alles matchde...
Heb hem wel mee naar buiten gehad, de maat 2 cheyenne dan. Echt binnenkort komt die er hoor!!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 07:00

Nouja , hij was er in ieder geval op tijd Lachen

navaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 07:36

pmarena schreef:
Hoi , fijn dat alles naar jullie zin verlopen is , is toch altijd spannend
Zie ik daar op een foto nou ook een Randolls / Trekker boomloos zadel hangen op 1 van de standjes ?

Nee, ik denk dat je naar het standje van Torsion zat te kijken.

memory

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 08:17

Hebben jullie trouwens suggesties voor volgend jaar? Wat zouden jullie willen zien en/of doen?

Ben erg benieuwd

Verbeterpunten horen we graag dan kunnen we er ook iets mee doen!

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 14:26

Nou ik heb onwijs genoten die 2 dagen. Was wel even hard werken afentoe wat dus wel resulteerde in aardig wat spierpijn Knipoog
Heb helaas weinig meegekregen van de demo's, maar ik heb wel wat foto's van jullie dus die houden jij en elise nog van me te goed.
Het grondwerkparcours van leuk om te doen, maar elise heeft Nacino te goed afgericht hahaha, het was bijna een eitje om te doen. Nu weet ik wel waar ik precies naar toe wil werken en hoe het aan moet voelen. Nogmaals elise hartstikke bedankt voor het lenen van frieno en jullie beide bedankt voor de goed verlopen dag.
Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij en als ik een handje kan komen helpen dan weten jullie mij wel te bereiken.
Ehmm ja wat zou ik er volgend jaar in willen zien. Nou wat dacht je van een leuke parelli demo Knipoog De rijproeven waren ook leuk om te zien en vooral leuk om te horen dat de paarden die met halster gereden, meer ontspannen waren, maar misschien zou het ook een uitdaging zijn om mensen te vinden die al op een hoger niveau zitten. Veel mensen hebben namelijk het idee dat NH inhoud dat je alleen nog maar zonder zadel en zonder bit door de natuur gaat hobbelen. Als je dus mensen vind die al verder zijn zou je dat beeld wat bij kunnnen stellen. Er waren heel veel mensen en ik weet niet of we al aan de max van de capiciteiten zaten, maar misschien zou het ook wel mogelijk zijn om van nog meer mensen de aandacht te trekken. ja wat nog meer, ik heb geen flauw idee naar mijn idee was het een supergeslaagde dag die zeker voor mij als jaarlijkse evenement op de kalander mag komen te staan.

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 19:19

He Mandy, volgend jaar zijn wij allemaal verder met het rijden, dus kunnen we vast ook wel een L proef aan Haha!

Ik denk dat als het volgend jaar weer georganiseerd wordt, dat we dan nog meer mensen kunnen trekken, omdat het nu al wat bekendheid heeft.

Zelf had ik trouwens zoveel spierpijn van het kraampjes bouwen en slapen op mn luchtbed dat ik de integrated riding workshop niet heb kunnen afmaken Boos! gelukkig heeft Mandy mijn paardje toen overgenomen.

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 08:06

He eveline,

Nou zal ik de lat dan wat hoger leggen en vragen om een M-proef Tong uitsteken
In de L krijg je al wel wijken en dat maakt het wel wat leuker om naar te kijken en verder natuurlijk de meerdere figuren die je moet rijden, maar in een M-proef krijg je volgens mij ook al schouderbinnenwaarts enzo. Zit al een hele lange tijd niet meer in de wedstrijden.
Jammer dat jezelf niet meer met shaf verder kon rijden, want het was leuk om te doen. Het gaat erom dat je bewust wordt van je lichaam en door middel van visualisatie (de bolle kristal en de komkommer) ga je op 1 of andere manier al goede dingen doen.
Hé hoe was het trouwens verder afgelopen met het grondwerkparcours met M. ?