Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
moyra schreef:Ik word naar van je bericht.
Wil jij nu een sticker want jij bent "beter"?
miszblueeyes schreef:jeetje wat ben jij arrogant zeg!
je vind geloof ik alles wat jij doet geweldig
ik zou wel weten wie ik de laan uit zou sturen
en dat was jij..!
ipv dat je der help maak je der continu belachelijk
moet je trots op zijn
_black_rose_ schreef:miszblueeyes schreef:jeetje wat ben jij arrogant zeg!
je vind geloof ik alles wat jij doet geweldig
ik zou wel weten wie ik de laan uit zou sturen
en dat was jij..!
ipv dat je der help maak je der continu belachelijk
moet je trots op zijn
haha fantastisch met dat onderschrift er ook bij:P
Sorry maar dat maakt je verhaal wel een beetje hypocriet of niet da?
Ik kan me je frustratie ook wel voorstellen hoor TS. Ik kan me ook wel voorstellen dat wanneer je heel betrokken bent en t zelf graag echt goed wil doen, t heel moeilijk is wanneer een ander je gedane werk lijkt te verprutsen.
@TS: ik hoop dat je wat hebt aan de tips die je hebt gekregen en dat jullie er samen uit gaan komen:)
MaricoGraphy schreef:Ergens vind ik jullie antwoorden ook best grof hoor.
Topicstarter zegt dat de andere verzorger 5 paarden heeft gehad en sinds haar 4e paardrijd.
In dat geval lijkt het me dan wel dat je weet hoe je moet opzadelen, een halster moet aandoen, moet uitmesten. En vooral hoe je moet reageren als een paard een bepaalde plaats niet in wil en er met een boog omheen gaat.
Als ts het paard rustig voorbij een enge plek krijgt en de andere persoon laat het paard erlangs af rennen. Dan kan het zover komen dat het paard ook bij ts geen vertrouwen meer heeft in die enge hoek.
Dus als ik dit lees vind ik dat die mede verzorger liegt over haar ervaringen of ze probeert topicstarter zodanig te pesten op de hoop dat ts de verzorging van het paard afzegt.