Dit was trouwens het beeld rond half 11 's ochtends. Dan zie je nog zand Vanaf poort 2 en het deel van poort 3 en 9 was al wel helemaal verzopen (beetje lastig te zien op de foto). Kan mijn vorige post niet meer aanpassen, dus even los.
eva92
Geplaatst: 14-10-13 13:41
de startlijst voor wenum wiessel staat ook online! wij mogen om 10.15
MelanieB
Geplaatst: 14-10-13 13:58
Dan zie ik je sowieso wel shelltje Mijn tijden voor Wenum Wiesel:
10.03 eerste rondje met enkelspan. Lekker rondrijden met jonge pony. Zal ie wel spannend vinden in enkelspan. Doel: Ervaring opdoen.
Daarna 16.55 ( ) tandem. Doel: lekker rondkomen voor het eerst met tandem. Vriendin ook voor het eerst mee indoor groomen, dus ben erg benieuwd hoe het zal vergaan.
Had dit inderdaad gezien, mooi initiatief! Helaas is voor ons de woensdagavond niet haalbaar, anders had ik zeker een keertje mee gedaan om te oefenen.
@ poeltje.. heb het Harry nog niet verteld... Die is op het moment in Zweden.... Maar paarden zijn wat TE heet gewassen..
tine10
Geplaatst: 25-10-13 20:19
Poeltje schreef:
Startlijst indoor Bronneger bekend!
Leuk dat je enkelspan pony start, Tine!
Lanouska: Gaan jullie vierspan pony?
Goede tandemrubriek!!
Ik vind het wel rete spannend hoor. Amerigo is een enorme flipkip, dus de kans is best groot dat ik niet rond kom. Hij heeft zoiets nog nooit gedaan. Als er bij de vaardigheid iets spannends staat, dan heb ik mijn handen al vol om hem er langs te krijgen. Bovendien heeft hij afgelopen week vrij gehad (wij waren op vakantie) en de weken ervoor heeft hij ook nauwelijks iets gedaan. Dus qua conditie is hij nergens meer. Daarnaast zitten we in een poule met zeer ervaren marathonmenners, dus ik ga gewoon lekker voor de poedelprijs .
Rembrand vind ik niet geschikt om indoor mee te starten, Amerigo is outdoor niet geschikt, dus hopelijk is dit een leuke oplossing
We gaan gewoon voor de lol, ik ga het ook zeker niet redden. Er zijn er bij die nog veel sneller zijn dan dat mijn Ootje gaat als hij zin heeft
tine10
Geplaatst: 25-10-13 20:37
Nou, genieten gaan we zeker. Maar ik zie jou wel degelijk als enorme kanshebber hoor.
Ik denk dat ik ook niet hard genoeg durf (naast feit dat hij wsl nu ook even niet hard genoeg kan ). Mijn wagen is niet geschikt (recreatiewagentje) dus groom kan moeilijk hangen. Maar dat maakt allemaal niet uit. Mijn eerste doel is rondkomen.
Haha, tja poeltje dat is nog even afwachten, ik weet het inmiddels. Ik zit nog lekker thuis, zal zo naar stal en dan op naar de manege. Toch wel lekker een wedstrijd zo dicht bij huis
Ben trots op Amerigo. Zonder angst/paniekacties het parcours rond kunnen sturen. We gingen niet heel snel, maar ja, dat kon ik natuurlijk ook niet van hem verwachten. Nu rustig aan zijn conditie weer opkrikken, zodat we in december wat sneller rond kunnen komen (volgende week is niet heel reeel haha)