[AR] Aangespannen TREC te Rijsbergen 2013

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mabellean

Re: Aangespannen TREC te Rijsbergen 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 23:52

erg fijn dat er mensen je prive gemeld hebben dat rijsbergen beter niet je eerste wedstrijd had kunnen zijn. Het gaat allemaal al zo lekker binnen de trec moest dat ook nog even gemeld worden lekker volwassen allemaal. Mag ik die gene hartelijk bedanken, dikke pluim verdiend niet dus . Hoop dat diegene zich een stuk beter voelt nu. Ik zou zo zeggen flurk was dit nu allemaal nodig geweest was het nog niet genoeg dan heeft dit wel de doorslag gegeven.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 06:06

Fijn dat jullie mij begrijpen.
Hebben mijn posten in ieder geval zin gehad.
:Y) :D :j

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 07:59

Dannon: Wat nu? Achenbachsysteem optioneel? Zou verplicht moeten blijven. Als iedereen op de JBF-jes gaat mennen; wordt een leuke boel. (JBF-jes = JanBoereFluitjes) Kwenie hoor of dat nu fijn is.

Er zouden fouten gemaakt zijn in Rijsbergen. Fouten? Klinkt als natrappen van iemand die niet goed voorbereid de wedstrijd in gaat en als laatste is geëindigd.

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 09:11

Pff jeetje Flurk, was t zo erg voor je ego?? Dat je het maar niet kunt laten rusten? Ik kan je uit ervaring vertellen dat ook in Eersel, de andere locatie waar een menTREC gehouden is, het ook niet altijd vlotjes verliep. Ook daar was er dezelfde onduidelijke uitleg enz. en liep t programma uit. Ik ben er ondertussen achter dat t vooral aan jouw instelling en voorbereiding ligt. Hoe vaak je nu ook nog gaat roepen dat alles slecht was geregeld. Ja, we weten het nu wel... Als je niks zinnigs meer te vertellen hebt, kun je beter ophouden met iets te posten. Ik zou zeggen probeer het volgend jaar in Eersel, daar zijn de hindernissen misschien wel allemaal opgebouwd zoals jij graag wil zien. Maar ook daar ga je over rare hobbelpaden in de POR en hangen bakens 'niet handig'. Een ding vind ik ten alle tijde het belangrijkst en datgene is iets wat ze in Eersel in mijn ogen in mindere mate aanbieden: Gezelligheid!!!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 09:20

Dubbeljammer dat ik er niet was; had ik tegengeluid kunnen geven.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 11:52

@Sandrina jij komt gewoon niet opdagen en het ergste is dat ze mij voor jouw aanzien.
Daar heb ik pas een deuk van in mijn ego gekregen.
Andere mensen jullie reageren erg vreemd. Ik geef mijn mening maar daar kunnen jullie schijnbaar niet helemaal tegen. Dat jullie geen problemen hebben met het pad met de gaten blijft voor mij een raadsel.
Of jullie zijn niet gestart in Rijsbergen.
Ik heb me inderdaad vergist in deze trec en heb ook geen problemen om dat toe te geven.
Maar het blijkt dat ik me nu dus ook vergis in jullie.
Wat zijn jullie vreselijk.
Je kunt hier op reageren maar het heeft geen zin want jullie zijn niet voor reden vatbaar.
Heb gewoon spijt van dat ik vele verbeterpunten heb opgenoemd hier.

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 12:05

Sandrina: wij zijn ook van de JBF-methode, maar winnen wel. Maar dat kan natuurlijk ook alleen maar bij zo'n ongeorganiseerde bende als in Rijsbergen :D Naja, hebben de kneusjes als wij ook eens een toffe dag _O-

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 12:11

Jammer trouwens dat je er niet bij kon zijn, volgende keer is Berith vast weer top in orde!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 13:24

Spookie schreef:
Sandrina: wij zijn ook van de JBF-methode, maar winnen wel. Maar dat kan natuurlijk ook alleen maar bij zo'n ongeorganiseerde bende als in Rijsbergen :D Naja, hebben de kneusjes als wij ook eens een toffe dag _O-

Of zo'n malloot met zo'n vreselijk zwetend paard, zo zielig.. Die dan ook 2e kan worden en nog altijd dolblij is en na geniet van wat ze sámen met de pony kon bereiken :)

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 13:36

Hier achenbach-minded-kneus sluit zich graag aan bij de ongeorganiseerde bende van Rijsbergen met een groom in topvorm!Da's voor de volgende TREC! Eens zien of ik Fralla kan laten zweten, nou en of! Wat ZIJN we allemaal zieluuuuuug!
'Ik kom gewoon niet opdagen' Potverdorie, wat zullen we nu krijgen? Had verdikke een geldige reden! Ohzo! 'k Had graag lekker fouten gemaakt, gaten ontweken, bekertjes omgegooid en vlaggen gezocht.

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 13:46

Haha, that's the spirit *\o/*

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 13:50

Spookie schreef:
Haha, that's the spirit *\o/*

Onder het motto: "Geef ze van Jetje! "

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 15:19

ik kan ook niet achenbachen (wel geleerd overigens) maar met een positieve instelling kun je een eind komen ;). Wij zaten zo onderhand in Breda omdat ik niet fatsoenlijk met 1 hand kon sturen. Heb het thuis wel 100x geoefend en zondag lukte het gewoon niet. Nou ja, wel, maar een heel eind voorbij de hindernis :o Wel een vloeiende lijn :D
En ik was zo stom een hindernis te missen. Onvergeeflijk blond van mezelf.
Volgend jaar proberen we het gewoon nog een keertje en intussen blijf ik gewoon oefenen met onze eigen JBF menwedstrijdjes van de menclub ;)
Tempo op de weg is trouwens heel goed te oefenen met een GPS.
En een vraagje aan de ervaren treccers. Is er iets om het kilometer per uur idee onderweg te berekenen of is het echt alleen een kwestie van oefenen en aanvoelen?
Kreeg het mijn groom nauwelijks uitgelegd dat je niet weer waar de controleposten staan onderweg en dat je je tempo aan moet kunnen voelen.

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 16:30

jep , via de km aftekenen langs je route en een tabel erbij te nemen met daarin de minuten die je over een km mag doen kun je ook zien hoe snel je gemiddeld rijd.

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 17:20

Volgens mij is Trec een feest voor de Excel-freaks: kan je met vijftig tabellen aankomen ;) (Mijn vingers jeuken ook al bij de endurance wedstrijden van mijn vrouw met minimale en maximale snelheden en zo...)

Denk dat Mentrec wel wat voor mij gaat zijn, gecombineerd met het survivalen over slechte pade, cross country crossen en where-is-waldo spelen met vlaggen en knipkaarten.

... en geen nood, ik krijg gewoon les in Achenbach, en zal t.z.t met 1 hand op een duppie kunnen keren! (Als ik die achteraf neer mag leggen xD )

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 18:26

Op een duppie keren? Doe me een lol, er zijn leukere dingen. Bovendien krijgt Fralla het lamoen in der hals. Ze weet precies hoe scherp ze kan wenden.
Het gemiddeld aantal km's heb ik vorig jaar 'opgelost 'door nog even snel over een kruip-door-sluip-door weggetje met aan twee kanten bomen te galopperen. Groom vond het minder, maar ik kon lekker sturen. Fralla laat zich niet gek maken; die had ook reuzelol. Kon het aan der oren zien.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 19:16

Spookie schreef:

Zie je wel, ik lachte jullie gewoon tóe! :D

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 20:26

Jaja :D Maar ik neem t je niet kwalijk hoor, kan me voorstellen dat t een uitermate vermakelijk gezicht was :P En gehoor: Je moet LINKSOM!! Aaaahh, rechts! Neee!! Rek je dan es uit!! Ik kan er toch niet bijhij!!! Raak die bel! Enzenz.. De bel was trouwens wel echt de topactie van de dag. Helaas geen extra punten, of sterker nog, nieteens een punt... Boehoee -O-

mabellean

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 21:32

Ja dat was de actie van de dag en net voor het terras . Hoe slinger ik mijn zweep om de bel.

Frutske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-13 22:07

Bedankt allemaal (behalve Flurk) Ik ben erg blij dat jullie voor TREC en ook Rijsbergen opkomen. Wat heb ik mij de afgelopen dagen geërgerd! Indien mevrouw Flurk nu eerst haar grieven bij ons had neergelegd? Nee hoor, meteen op fb en bokt je gal spuwen, èrg erg jammer.
Dus nogmaals; heel erg bedankt allemaal TREC-liefhebbers!

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 22:09

En tegelijkertijd proberen een pion te pletten en de finish te missen. Hoe knap is dat?! Ik ben trots op ons!

Niks van aantrekken Frutske, zuurpruimen heb je overal. Wij gaan wederom voor de volgende editie :D

maris76

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 23:22

Poepoe, heb een week geen toegang tot internet gehad en mis meteen een hoop rellen ~~}>

Wij hebben ons uitstekend vermaakt zondag, helaas weer geen tegenstand in onze rubriek, maar over-all hebben we het prima gedaan. Een paar SuperShetten en Belgen ( nee, niet het ras, maar de inwoners van dat land ) deden het nog beter dan wij :D

Bedankt Frutske, vrijwilligers & alle andere gezellige mensen voor deze dag! Tot de volgende keer!

angieHH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 23:32

Frutske, wees blij dat Flurk is afgehaakt. Op dat soort zit ik bij onze gezellige sport in ieder geval niet te wachten! En trouwens ook niet op het soort die haar dan privé gaan mailen over een andere men-TREC...laag, zeer laag, het kan niet lager... ;(
Volgend jaar ben ook ik in ieder geval zeker in het gezellige Rijsbergen weer van de partij!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 23:34

mabellean schreef:
Ja dat was de actie van de dag en net voor het terras . Hoe slinger ik mijn zweep om de bel.

't zag er zo makkelijk uit.. Blij dat mijn paard niet reageert op leip gezwiep en gemep met de zweep zolang ik hem niet raak :P :))

Vandaag monster voor de wagen gezet. En Frutske, ik ben jullie van TREC Rijsbergen heel dankbaar.

Ik had gewoon het volste vertrouwen in mijn pony vandaag. En dát is zo lang geleden! :) Ik had zo'n gezellige trecdag nodig :j

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 10:56

Potdomme, driedubbel jammer dat ik er niet was met m'n draflinger.
Frutske blijf ajb zulke gezellige wedstrijden organiseren. Volgende keer ben ik/zijn wij weer van de partij!
Angie HH: binnenkort/volgend jaar in Emst een MENTREC? hint,hint.....