Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Spookie schreef:Sandrina: wij zijn ook van de JBF-methode, maar winnen wel. Maar dat kan natuurlijk ook alleen maar bij zo'n ongeorganiseerde bende als in RijsbergenNaja, hebben de kneusjes als wij ook eens een toffe dag
. Wij zaten zo onderhand in Breda omdat ik niet fatsoenlijk met 1 hand kon sturen. Heb het thuis wel 100x geoefend en zondag lukte het gewoon niet. Nou ja, wel, maar een heel eind voorbij de hindernis
Wel een vloeiende lijn

(Mijn vingers jeuken ook al bij de endurance wedstrijden van mijn vrouw met minimale en maximale snelheden en zo...)
Maar ik neem t je niet kwalijk hoor, kan me voorstellen dat t een uitermate vermakelijk gezicht was
En gehoor: Je moet LINKSOM!! Aaaahh, rechts! Neee!! Rek je dan es uit!! Ik kan er toch niet bijhij!!! Raak die bel! Enzenz.. De bel was trouwens wel echt de topactie van de dag. Helaas geen extra punten, of sterker nog, nieteens een punt... Boehoee
mabellean schreef:Ja dat was de actie van de dag en net voor het terras . Hoe slinger ik mijn zweep om de bel.

Ik had zo'n gezellige trecdag nodig