omdat ik hem mis nog een foto van vorig jaar!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xRiiannex schreef:WendyBZ schreef:
Wow wat een gave draver!
Heeft die ooit op de baan gelopen?
WendyBZ schreef:Jaals jaarling door mijn ouders op de veiling gekocht, heb haar samen met mijn vader zelf beleerd. Ze heeft als twee en driejarige gekoerst en nog heel even als vierjarige. Toen is ze onder de hengst gegaan en daarna heb ik haar overgekocht.
xRiiannex schreef:WendyBZ schreef:Jaals jaarling door mijn ouders op de veiling gekocht, heb haar samen met mijn vader zelf beleerd. Ze heeft als twee en driejarige gekoerst en nog heel even als vierjarige. Toen is ze onder de hengst gegaan en daarna heb ik haar overgekocht.
Wow, wat een super mooie draver heb je dan!
En wat kan die netjes springen zeg
xSlvna schreef:Die zijn zo lekker koel hè... Mijne springt ook echt alles, of ze moet al geen zin hebben om te springen, maar dat ligt dan niet aan de hindernis (steen, boom, paal, beek, hek) maar echt gewoon omdat ze liever op de grond blijft, die dagen heeft ze wel eens.
Is altijd fijn, als mijne eenmaal loopt kijkt die echt van niks meer op, dan is ze zo in haar element, zo ook richting een hindernis, oortjes erop en huppelen bij hoge hindernissen echt van 'Ik wil gaan'.
Heb met veel verschillende paarden gesprongen maar ondanks de barslechte techniek van mijn draver vind ik het toch de heerlijkste springer, de rest is vaak of te heet, of niet geïnteresseerd genoeg, of weigert, of springt overdreven... Nee de draver 'springt gewoon', met enthousiasme, maar zonder te overdrijven.
Trouwens pas geleden 'cross' geoefend (op en afsprongen met hindernis erop, dus om het te verhogen, piste op 40 cm en 1.20 uit springen en dus als afsprong en sprong van 60cm gevolgd door een 1,20 'val' erachter weer de piste in), flink grote boomstam meerdere keren gesprongen en wat hindernissen.
JustHorez schreef:Succes gaat vast helemaal goed komen