[AR] Hippiade mennen 2010

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anke

Re: Hippiade mennen 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 22:01

ik zit er ook totaal niet mee, ben hartstikke trots...en nog belangrijker: tevreden!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 22:05

En buiten dat het vandaag leuk was, was het nog droog ook!!

Vond het knap dat de tereinen er nog zo bij lagen na al die regen.
Wel paar blubberhoekjes, maar kniesoor die daar nu op let.
Ringmeester zei dat ze er gisteren nog weer extra zand op hadden aangebracht.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 22:08

ja de terreinen waren echt wonderlijk goed, en mooi vlak ook voor grasbanen, dat is wel eens anders!

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 22:08

Helemaal met je eens, bodem was echt super, liep heerlijk.
Zo'n bodem wil ik overal wel hebben, reed heerlijk!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 22:37

Hoi hoi... ik meld me ook even :D

Nouvel heb ik gespot tijdens het losrijden en zelfs een kort praatje mee gemaakt.
@MyGuy, van harte gefeliciteerd met je super prestatie 3e in het Z... mooier had je het niet af kunnen sluiten *\o/*

Zelf heb ik de 1e proef écht heerlijk gereden en stond ik 1e , tweede proef was de pijp een beetje leeg, waardoor hij af het toe wat diep kwam en minder voorwaarts werd. Toch reservekampioen geworden in het M-pony's nét achter Yvonne de Ryuter dus super tevreden :D . Meer had ik niet kunnen verwachten ;)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 22:55

@Tine10, ik heb jouw nog gespot toen je bij ons langs de trailer kwam met je lint. Ik heb je nog gefeliciteerd, echter wist ik niet dat jij dat was (heb zag het toen ik in het andere topic je foto zag) ;)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 06:13

Gefeliciteerd met jullie prestaties.

@nouvel
de uitslagen stonden echt al heel snel op het web. Al rond 16.30u. Gaaf, want zo kon ik jullie allemaal volgen. Want ik was hartstikke benieuwd. En wat goed dat de bodem goed te doen was na al die regen en al die Hippiades. Dat was vorig jaar wel anders.

Naar onderen scrollen
http://knhs.nl/news.asp?pCatID=232&CatI ... le=11&men=

Wij gaan hard trainen :Z zodat wij er volgend jaar ook weer bij zijn.

zussie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 08:16

kampioen M pony's , ging super op wat foutjes na en de conditie ging parten spelen, had ook al vaardigheid in de benen
pony kon pas net voor districts kampioenschappen in training worden genomen; dus na bijna een jaar verplichte rust is dit toppie en om dan toch DE titel te winnen van super getrainde pony's maakt het geluk kompleet :D
Olga de felicitaties waren meer dan oprecht, jammer van jouw reactie :( Nu naar de Z ;)
Alle andere kampioenen gefeliciteerd

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 08:22

Zussie jij ook gefeliciteerd

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 09:18

@Zussie, jij ook van harte gefeliciteerd met al je titels +:)+ . Ik begrijp niet wat er verkeerd is aan mijn reactie :o . Ik kijk enorm op om tegen jou te rijden met al je ervaring en goede pony's en als ik dan 2e wordt dan ben ik tevreden (met mijn pony van de paardenmarkt :o ). Dit is mijn 2de menjaar dus heb nog veel te leren :o
Ik heb thuis gezegd als ik 2e of 3e zou kunnen worden dan zou ik ervoor tekenen en dat is gelukt.

Maar ik heb je toch gefeliciteerd toen je richting de vaardigheid ging, als dat niet goed over is gekomen dan mijn excuses daarvoor...

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 09:53

ik ben ook naar de hippiade geweest niet als deelnemer maar als groom bij een 2span arabofriezen heb een super leuke en gezellige dag gehad met een mooi uitslag 3 in de vaardigheid en 4de in de dressuur ((ook hier en daar wat bokkers gespot) maar zo druk met 4 paarden dat er geen tijd overbleef)

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-10 14:04

waren julie met die grote vrachtwagen met die aanspanning en ruiter erop lanouska?

Vond trouwens bij de A ring de losrijbaan te klein (of er waren er teveel aan het rijden). De ingang van de tweespandressuurring ging ook maar netnet..

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-10 15:26

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 15:33

@liberty ja dat waren wij. jullie ingang van de dressuur ring was inderdaad erg klein was mij ook al opgevallen. voor de vaardigheids ring A was er naast de dressuurringen van de z (waar de zandringen naast de waterbak liggen) pionen neergezet om los te rijden. jullie hadden inderdaad een mooi drukke dag jullie waren constant in de weer was leuk om te zien

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-10 15:36

Ik was ook daar gaan losrijden in die zandbak, maar was wel een van de weinigen geloof ik... Iedereen ging bij de ring inrijden. We waren idd constant bezig, heb geen moment kunnen zitten (ja op de wagen :+)

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 15:48

ach je blijft bezig en z'n dag meemaken is geweldig we gaan volgend jaar weer een poging doen

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 20:47

Liberty wij waren de shetlanders (vos en bont) bij jou in de inrijring bij de vaardigheid. Jij wilde nog bijna aan het pony ruilen volgens mij, die van ons zijn alleen een beetje groter. Wij zijn kampioen geworden in de vaardigheid, tot onze grote verrassing trouwens. Wij waren van mening dat we eigenlijk kansloos waren en we hadden meer getraind voor de dressuur. Dit span had zelfs niet weer samen gelopen sinds de Noordelijke Kampioenschappen en dan ben je opeens kampioen, heel vreemd. In de dressuur vond onze Kasper de hekjes heel spannend, die hebben we hier namelijk nooit om de ringen, dus in elke hoek contrastelling. Toch heel trots op onze little pony's.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-10 20:59

Gefeliciteerd Grainey, zo zie je maar weer ;) Vond het wel een grappig span :) Vonden jullie die tweede dressuur ring ook zo irritant met die 20*40 baan erin? Daardoor kwam onze proef ook niet echt lekker uit de verf.

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 23:27

Die van jou zijn ook wel erg leuk en ook erg dapper.Dit span liep en loopt niet in de dressuur, dan hebben we twee bonten. Het vosje is trouwens de moeder van de ene bonte ruin.
Die baan er binnen in was inderdaad irritant, waren wij blij dat het vosje niet hoefde, heeft namelijk bodemvrees, die moet altijd over van die zandstreepjes heen springen volgens haar. Wij hebben nu trouwens voor de eerste keer, Kasper en Gonda zijn al twee keer kampioen geweest, passende dekens gekregen. Niet meer maatjes 165 of 195, maar 155, complimenten voor de KNHS, er is eindelijk om de kleintjes gedacht.

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 23:32

zussie schreef:
kampioen M pony's , ging super op wat foutjes na en de conditie ging parten spelen, had ook al vaardigheid in de benen
pony kon pas net voor districts kampioenschappen in training worden genomen; dus na bijna een jaar verplichte rust is dit toppie en om dan toch DE titel te winnen van super getrainde pony's maakt het geluk kompleet :D
Olga de felicitaties waren meer dan oprecht, jammer van jouw reactie :( Nu naar de Z ;)
Alle andere kampioenen gefeliciteerd

Om te beginnen natuurlijk van harte gefeliciteerd en welkom hier (na jaren stiekem meelezenzoals velen ;) ) op het forum!
Meen je dat nu echt dat de M-pony's altijd super getraind zijn?

Persoonlijk vond ik het wel leuk in de uitslagen een heel aantal namen tegen te komen die ook op, voor mij DE wedstrijd, rijden: Noordwolde. :P