daisy @ longeren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-09 18:06

sorry hoor maar zeg al tig keer dat iedereen fouten maakt en dat ik meer beloning en meer met stem moet doen en niet zoveel met de zweep moet meppen en over de leeftijd weet ik ook wel. Dus jullie zeuren steeds weer over hetzelfde.
Dat ik er dus totaal niks mee doe, is daarom ook NIET WAAR. maarja kan dat ook wel tig keer zeggen..

5e pagina :P

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 18:08

Bovenstaande post van je komt niet echt sirieus over.
Blijkbaar vind je het leuk om zoveel mogelijk pagina's vol te krijgen.
Dus oproep aan iedereen, reageer gewoon niet meer, want al het goede advies word in de wind geslagen!!

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 18:10

sweetwendy schreef:
sorry hoor maar zeg al tig keer dat iedereen fouten maakt en dat ik meer beloning en meer met stem moet doen en niet zoveel met de zweep moet meppen en over de leeftijd weet ik ook wel. Dus jullie zeuren steeds weer over hetzelfde.
Dat ik er dus totaal niks mee doe, is daarom ook NIET WAAR. maarja kan dat ook wel tig keer zeggen..

Hallloooo ? beantwoord gewoon even de vragen in plaasts van dingen te herhalen die helemaal niet waar zijn. Er zijn inmiddels al 5 nieuwe vragen gesteld over wat je nu gaat doen met je paard etc etc etc etc etccccccccccccccccccccc ........................................

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 18:49

sweetwendy schreef:

Jemig jij bent echt heel kinderachtig, waar doe je het nou voor ? Vind je het leuk om paginas te verzamelen ofzo ?
Het gaat heir om het welzijn van een PAARD !!!!!

Thea_Dinske

Re: daisy @ longeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 19:17

@WinSel: im ben het echt helemaal met je eens!!

Olympia

Re: daisy @ longeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 19:20

Het is niet de bedoeling om een discussie uit te lokken en daar niks mee te doen en alleen maar pagina's te verzamelen.

Hier een slotje.