Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
orienta schreef:@TS hij is gewoon nog jong en vind het gewoon nog spannend
gewoon lekker met hem blijven poetsen en wandelen,kan je hem eruit halen als die in het weiland staat?
Ik zou nog helemaal niet aan osteopaten en dat soort dingen beginnen,hij is gewoon gespannen omdat het allemaal nieuw en onwennig is.
Lekker tutten enzo. 
Ik denk dat het puur voortkomt uit jongigheid en het niet snappen van hetgeen wat van em gevraagd wordt...
(en later evt. onder het zadel.. ) 

Chaos schreef:Een osteopaat omdat een paard een wat gespannen is. Het gaat echt weer nergens over... Laat de ts toch lekker lol hebben, eerst was het longeren al niet goed en nu is de algehele gezondheid van het paard in gevaar. Haha.
Ik vindt dat het paard op de foto's zonder de bijzet er namelijk helemaal niet zo angstig, gespannen en vast uitzien.Ik denk dat het puur voortkomt uit jongigheid en het niet snappen van hetgeen wat van em gevraagd wordt...
Bovendien is het nogal onzin voor ieder ding een osteopaat of DA in te schakelen, dat is leuk met een behoorlijke bankrekening maar anders niet te doen... Bovendien kun je veel dingen ook weer loswerken met een correcte training aan de longe(en later evt. onder het zadel.. )
Ts; ik zou een algehele check laten doen als ik jou was, dan weet je zeker dat je alles uitsluit en over 2 jaar met een gezond paard kan longeren..
Nogmaals veel succes!
x_Marr schreef:Een paard wat zn hoofd de hele tijd de lucht ingedrukt houd, al zo staat bij het poetsen en wandelen, en zeer moeilijk op de rechterhand kan lopen...
Dat vinden jullie dus gewoon compleet normaal klinken?
aangezien het af en toe een aansteller eerste klas is. En hij is met aankoop van top tot teen na gekeken en dat is begin dit jaar geweest 

orienta schreef:dat paard moet gewoon wennen dat ie in mensen handen is,is niet zo gek dat ie gespannen is,ieder jong paard is weleens gespannen.
hij zal heus niet 24 uur per dag met ze hoofd in de lucht gedrukt staan

x_Marr schreef:Een paard wat zn hoofd de hele tijd de lucht ingedrukt houd, al zo staat bij het poetsen en wandelen, en zeer moeilijk op de rechterhand kan lopen...
jojo23 schreef:x_Marr schreef:Een paard wat zn hoofd de hele tijd de lucht ingedrukt houd, al zo staat bij het poetsen en wandelen, en zeer moeilijk op de rechterhand kan lopen...
als je in haar profiel kijkt staat hij gewoon vast aan de muur en is die lekker ontspannen..dus dat is naar mijn weten niet de "hele tijd" met hoofd in de lucht en is die dus niet gespannen op de foto's in haar profiel
want dat is echt niet waar