[AR] wie rijd er aangespannen dressuur en vaardigheid wedstrijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

liberty

Re: wie rijd er aangespannen dressuur en vaardigheid wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 07:05

@sjanien, weet ik niet, meestal vermelden ze dat wel op de website.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 07:09

ik meld me ook, ik heb sinds april een startkaart met mijn welshpony. heb al 1x dressuur gestart (hobbyklasse en 181 punten)
morgen clubkampioenschappen (dressuur en 1ste keer vaardigheid)
14 juni is er in hoofddorp weer een menwedstrijd,voor de liefhebbers die mee willen doen.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 10:43

Succes morgen!

Ik heb me ook opgegeven voor de 14e, voor mij m'n 2e officiele wedstrijd!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 12:33

leuk, komen we elkaar wel tegen. rij jij veel wedstrijden in de buurt?
zag wel 8 aug. ouderkerk a/d amstel(abcoude) staan, ben ik paar jaar geleden wezen kijken (ben daar ook "aangestoken" door het mendressuurvirus :D door een haflinger die zoooo perfect een proef neerzette...wauwwww)
moet alleen kon ff kijken hoe ik daar ga komen,pony en wagen past niet samen in de trailer. :(
dat is wel een nadeel van mennen....met onder de man heb je geen kar mee te nemen, alleen het paard!

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-09 16:38

Dat is inderdaad wel lastig ja met mennen. Je moet altijd 2 auto's hebben en bestuurders. Of je moet een vrachtwagen hebben. Scheelt dat mijn vriend en ik beide mennen, dus we rijden beide met een auto.

Morgen wedstrijd in Geesteren, de eerste dit seizoen. Ga zo nog even dressuur rijden en daarna paardje wassen en vlechten.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 18:15

@sjanie; veel succes morgen!
Ik wil ook wel een 'paarden-vriend', super gezellig lijkt me dat!

Ik heb geluk dat ik een pony van 95 cm heb. die past samen met het wagentje in de 2-paardtrailer.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 21:13

happytime schreef:
leuk, komen we elkaar wel tegen. rij jij veel wedstrijden in de buurt?
zag wel 8 aug. ouderkerk a/d amstel(abcoude) staan, ben ik paar jaar geleden wezen kijken (ben daar ook "aangestoken" door het mendressuurvirus :D door een haflinger die zoooo perfect een proef neerzette...wauwwww)
moet alleen kon ff kijken hoe ik daar ga komen,pony en wagen past niet samen in de trailer. :(
dat is wel een nadeel van mennen....met onder de man heb je geen kar mee te nemen, alleen het paard!

Ik heb buiten onderling op de club en Hoofddorp ook nog nergens anders gestart.
Moet ook eens even gaan kijken wat er allemaal een beetje in de buurt is aan wedstrijden, zodat ik nog wat meer kan rijden.
Wij kunnen al wel alles meenemen, dus dat al wel prettig!

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 18:48

Is ook gezellig om een paardenvriend te hebben. Anders lijkt het mij ook wel eens lastig omdat je toch veel tijd aan de paarden besteed. En als de ander er dan geen intresse in heeft???

De wedstrijd ging wel goed, paardje was lekker ontspannen waren wel afwerkingsfouten. Maar ik was al blij dat ze zo mooi ontspannen liep. Had 2 keer 181 punten en in de vaardigheid 1 balletje en 2 strafpunten voor de tijd.

Weet iemand dat wanneer je 5 strafpunten hebt je dan nog 1 winstpunt hebt??

Mijn vriend had met zijn fries 191 en 193 punten en voor beide proeven de 1ste prijs. In de M vaardigheid had hij helaas 3 ballen.