Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
willemke schreef:Paardenschuur (dec) en Engelbertink (nov nummer) denk ik.
Ik heb trouwens ook wel een Mensport van vorig jaar doorgebladerd. Nouvel schreef:paardenschuur op 1?
hmm, ik dacht een andere gevonden te hebben, maar daar ben ik ook nog niet helemaal zeker van, lettertype klopt niet 100%...
Sjonniej schreef:Ik heb de twee van Willemke vergeleken met plaatje 1 en 2, maar geloof niet dat deze het zijn.
Ik zie bij Paardenschuur nergens 'Rin' staan, wel die 3 letters achter elkaar maar niet met een hoofdletter R...

BlackDevils schreef:Nou, ik heb vandaag de nieuwe MenSport maar helaas zitten er een aantal pagina's dubbel in en ontbreken er een aantal.
Hebben meer mensen dit gekregen?
willemke schreef:Divine schreef:De 2e heb ik wel, alleen die 1e inderdaad, die kan ik echt niet vinden! Voor de rest was het wel te doen, hoewel ik wel twijfel over een paar "woorden", zoals "Mensport" en "Mark Weusthof"....
Paardenschuur (dec) en Engelbertink (nov nummer) denk ik.
geloof bij nr 13
zelfs geen abbonnement Sjonniej schreef:Of het is toch die van Kuhnle en verwacht niemand dat Kuhnle er 2x instaat....
Citaat:dezewinternoodgedwongenbinnenvoordehaardinplaatsvanmetmijnWOWophetpaard
Lia_ schreef:Citaat:dezewinternoodgedwongenbinnenvoordehaardinplaatsvanmetmijnWOWophetpaard
Gelukkig heb nu toch een mooi tijdverdrijf gevonden