Vandaag weer eens naar mijn paardje dusti geweest. Meneer wou goed luisteren, was heel braaf,
En toevallig had ik een vriendin bij me die met de camera overweg kon.

Ik doe aan grondwerk met een hoofdstel, echt grondwerk is het nog niet, maar het wordt meer freestyle.
Met Dit ben ik nu een weekje bezig, en ben zeer tevreden over het resultaat en zijn enthausiasme.
Vorige week mijn hoofdstelletje gekocht. Eindelijk een goeie, omdat ik vondt dat hij eraantoe was.
Hij liep eerst met een half verrot hoofdstel rond om te wennen, dat als hij zou gaan hangen of wat dan ook,
dat ding kapot ging en er dus eigenlijk niks zou gebeuren, want ben erg voorzichtig met mijn mannetje, omdat
ik nu na een lange tijd zijn vertrouwen heb, en dat graag wil behouden.
Wat info over dusti;
Naam: Stardust
Stamboeknaam: Xander
Ras: Falabella
Leeftijd: 6 jaar
stokmaat: ong, 78 cm. Hij is te groot voor een flafla, dus kan geen shows met hem lopen.
De peesjes lijken te groot, maar dat zijn ze niet.
Grondwerk:

in mijn vingers knippen voor aandacht. Bandage om zijn staart ivm op zijn staart gaan staan.
zijn staart is niet te lang, maar hij stopt in de sliding stop stand. Waardoor hij op zijn staart gaat
staan en daardoor helemaal freakt.

Drafje, zijn mooie aftekeningen zijn hier te zien. Hier loop ik gewoon, maar hij moet op mijn tempo draven.
Longeren:
Longe in de klit. Dust had last van de vliegen, en ik was met zijn achterhand bezig, want die zwengelt
er altijd maar achteraan. Daar ben ik nu veel mee bezig, en meneer was ook nog eens sloom.
Meneer in protest
Yiihaaahh! -adore-
Stopje. hier zie je goed dat hij zijn achterhand er mooi onderzet.

Draven is saai volgens mij, want hij heeft niet in galop gezeten vandaag. Misschien 1 keer, maar dat was
omdat hij schrok van een kikker. -zzz-

Stopje, zie nu dat het halster wat scheef zit. Foutje.

Mooi laag. was met uitstappen volgens mij. Mijn hoofd ziet er weer eens niet uit.

ze kregen eten, maar dust was aan het werk. Rock stond in de stal dusja.. Pech

Nou dat was het weer.. Graag reacties, en tips.
Ik weet dat het een verschrikkelijke troep in het weiland is, maar aanstaande donderdag
gaat dust naar een andere stalling met een bak heel luxe:P Eindelijk weg daar

xxx Kimm En Dust.