Geen probleem met advies of meningen hoor, maar onderbouwd vind ik nog net iets leuker/beter, daar steek ik nog wat van op
Dus vertel ... waarom?!?!
Ik heb nog nooit een eigen koets gehad dus 
Wat de bedoeling is ermee ... Zeker niets "wedstrijd", boscrossen is er hier ook niet bij wegens gebrek aan ... mja .... bos
Boere-wegels hebben we hier wel nogal wat van (onverharde).
t'Is dus echt bedoeld voor occasionele uitstappen op de weg met eventueel met het gezin (kar moet dus plek bieden aan meerdere personen. We zijn met z'n 6 maar de oudste zoon heeft totaal geen intresse en zal hoogtstwaarschijnlijk nooit meegaan, ziet er de "leuk" niet van in
In het begin gaan de kleintjes niet mee uit veiligheidsoverweging (ik ga eerst "testen" hoe ie erop reageerd op "gejoel en gejank" door een bandje af te spelen met de huisgeluiden van een stel lolbroeken samen)!
Wat ik verwacht : geen "specialekes" als schuifbokken en stuurvertraging enzo, maar een degelijke wagen van constructie (geen zelfgeflanst met oude troep-geval) die goed geremd is en die lekker loopt voor tinkiewinkie en waar het ook voor de passagiers aangenaam om meeliften is. Verder de logische normale dingen zoals stabiel zijn, technisch in orde estestisch wil ik beste wel een handje uitsteken maar graag wil ik een "totaalbeeld" die een beetje klopt (tegen spotprijs als het kan
) 
Wagens op autobanden vind ik eigenlijk niet mooi
(niets tegen de mensen die het wél mooi vinden) ik weet uit ervaring dat ze we héél lekker lopen ... Marathonkoets heb ik ook al mee gereden maar dat exemplaar waarmee ik ervaring heb was vrij onstabiel (twee volwassenen en een examinator voor menbrevet en je voelde de wagen bijna "zuchten", ik had niet het idee dat het geheel stabiel was nog nadat de menner -flinke gezette man- examinator zelfde type erachter en ik naast de menner hadden plaats genomen en ik zag dan ook de examinator van bankje verplaatsen achterop).
Kapaza volg ik al samen met 2dehands.be o.a. en zelfs ebay (er staat nu een 2-wieler op ebay maar die man heeft geen idee voor "wat soort" pony/paard het wagentje is http://cgi.benl.ebay.be/Paardenkar_W0QQ ... dZViewItem - anders was het wel wat om te oefenen en "tijd" te kopen om een geschikte wagen te treffen 
Oh, de wagen die ik liet zien schreef de eigenaar over :
*knip*
* Die 65 gaat het om, volgens mij VEEEEELS te smal *
Laatst bijgewerkt door Tanja op 14-08-08 07:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Het is niet toegestaan emails openbaar te maken, deze is dan ook verwijderd.