Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

misschien werd ie wel zo druk door het bit ?
)tamaartjeee schreef:Wij probeerde het met Goofy maar hij was bijna helemaal onstuurbaar dus ik doe het eigenlijk bijna nooit (hij heeft normaal een rubber bit).
.Dani62 schreef:tamaartjeee schreef:Wij probeerde het met Goofy maar hij was bijna helemaal onstuurbaar dus ik doe het eigenlijk bijna nooit (hij heeft normaal een rubber bit).
Sturen doe je met je zit.
@TS; heel herkenbaar. Leuk is het he!
Anoeska schreef:Zou me dan maar eens heel goed gaan bedenken hoe de hand van de ruiter is. Lijkt me dat die niet echt fijn inwerkte op het bit, als het paard er zo van de rel van raakte.

Brendaaa schreef:Vandaag voor het eerst mijn verzorgdravertje met een bitloos hoofdstel gereden. Zijn eigenaresse en ik waren stomverbaasd dat dit o zo hete paardje zo rustig was!!!! Normaal hangt hij in het bit, is niet te houden en maakt de gekste sprongen af en toe in de bak, en nu liep hij ontzettend relaxed en rustig in de bak!! Zou dit werkelijk aan het bit kunnen liggen?? Tot een paard weken terug werd hij nog geregeld met stang en trens gereden.....Als dit het effect is dan zou dat alles doorbreken!