Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. zou ik foto 7 en 8 misschien van je mogen hebben?! ardo_iggy schreef:We zijn ook bruin geworden vandaag.
Heerlijk.

Sjonniej schreef:Er hebben geen enkelspan shetten gereden, ik ben ze tenminste niet tegengekomen.
Ik was er zeer zeker van overtuigd dat de D de andere kant op was. En door de snelheid had papa dat pas door toen we er tot aan mij in stonden. Heb nog geprobeerd om hem achteruit te zetten, maar doordat de wagen scheef stond lukte dat niet ver genoeg. Volgend jaar is die hindernis eruit gelukkig, vind het erg moeilijk om hem zo te onthouden, je hebt zo weinig aanleuning.

Sjonniej schreef:Sta ik ook eens een keer in het lijstje met 'fouten in de hindernissen' en het maakte voor mij voor de wedstrijd toch al niet meer uit. Heb verder heerlijk gereden en pony pakte het allemaal erg netjes op.
Daar gaat het toch allemaal om uiteindelijk.
) tuigen, van dat soort schuimrubber met touw....
Hahaha, wat een blik op die foto's
JoyCiej007 schreef:Ah, nu je het zegt, ik zie het jaHahaha, wat een blik op die foto's

eriky schreef:JoyCiej007 schreef:Ah, nu je het zegt, ik zie het jaHahaha, wat een blik op die foto's
Niks tegen die mooie blik van ons he
We moesten best hard rijden om nog een paar deelnemers in te halen.
En het touwentuig is echt super fijn!
eriky schreef:JoyCiej007 schreef:Ah, nu je het zegt, ik zie het jaHahaha, wat een blik op die foto's
Niks tegen die mooie blik van ons he
We moesten best hard rijden om nog een paar deelnemers in te halen.
En het touwentuig is echt super fijn!
fanatisme straalt er in iedergeval vanaf!
ardo_iggy schreef:He je leeft nog lieverd.