Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik heb op mijn manege erg veel commentaar gekregen... het ging moeilijk met halster dus ik kreeg als reactie: doe het met bit... Ik dacht: als het niet met halster gaat, dan is er iets mis met de communicatie, en niet met het harnachement, dus ik trok me er niks van aan, ging meer grondwerken, en het ging beter!
CaroleKlomp schreef:Ok, dank je voor je antwoord
In dressuur liep ze helemaal scheef, toen heb ik er iemand met meer ervaring op laten rijden die me vertelde dat mijn merrie waarschijnlijk geblokkeerd zat. Nu is de paardenchiropractor geweest en het blijkt nu dat ze aan haar rechterkant een zwaar blokkage had dat dringend weg moest, anders zou ze binnen 3 maand hoogstwaarschijnlijk beginnen manken. Dat heeft ons 75 euro gekost, wat eigenlijk nog best meeviel. Ik denk dat het beter is het paard te laten behandelen want blokkages verergeren altijd en zeker als ze niet behandeld worden. Hopelijk komt het goed met je paardje
)Aziza_XX schreef:Als je paard scheef loopt dat heeft hij wss een bloccage. ik zou dat toch even nakijken als ik jou was ..