Wat vinden jullie?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Apple schreef:Dit lijkt me dan niet echt een rijtechnische discussie.
Ik verplaats het even.
P_A_R_Love schreef:Haha ja soms wel.
saskiakefie schreef:P_A_R_Love schreef:Haha ja soms wel.
wat soms wel?

maar nee, soms zo moe van mensen die denken dat je met een paard/pony alleen maar kunt rijden en poetsen ondertussen er nog zoveel meer is

Amable schreef:Ach, ga maar eens met een groot paard wandelen... Dan krijg je ook regelmatig de opmerking "je moet erop gaan zitten hoor!"

Al die
mensen die zo nodig een `grappige`opmerking moeten plaatsen. Ik denk er altijd maar aan dat de mensen zelf denken origineel te zijn: 
Daantjuh20 schreef:Ik kocht mijn shetje als gezelschap voor mijn friese merrie. Ze is nu anderhalf jaar oud. Inmiddels is het gezelschap niet echt meer nodig maar ze staat samen met me merrie in 1 box en gedragen zich als moeder en dochter. Vorige zomer nam ik haar mee op kleine buitenritjes en kreeg juist enorm veel leuke reacties zo'n inimini naast zo'n mega beest. Werd regelmatig op de foto gezet en op film gezet ook ongevraagd! Nu fiets ik af en toe met haar en door die buitenritjes naast me fries kent ze alle commando's al en mensen vinden het geweldig om te zien.
Nee hier alleen maar leuke reacties.
Dan zeggen ze: "Een paard is te dom om al die kunstjes te leren!"
En ook bij mij: ik verzorg mini appaloosa's en altijd net voordat ik de wei in ga of er net vandaan kom, en er wandeld net iemand, vragen ze altijd: Rij je er ook op, of zit je er ook op? Altijd DIE vraag. En dan zeg ik: nee, dat is zielig daar zijn ze te klein voor..