Zo gingen we steeds verder met dingetjes erachter slepen en ook dit ging zonder problemen, zelfs toen we met sneeuw met de slee erachter gingen was dit geen probleem.
Nu hebben we een menkarretje en deze staat nu sinds een weekje thuis!
Zo hebben we haar vorige week aan het karretje laten wennen en een poging voor de kar gewaagd, maar helaas..
Vandaag weer een poging gewaagd, maar mevrouw vind de limoenen niet echt leuk
Dan zetten we haar ervoor en elke keer draait ze haar kont weer weg.. Zo zijn we vandaag wel weer een stapje dichter in de buurt gekomen, want ze heeft wel 1sec tussen de limoenen gestaan.En zo gaan we volgende week gewoon weer een poging verder wagen..
Wat ik me nou stiekem zo is afvraag, of dit niet gewoon allemaal aanstellerij is? Misschien denk je wel, aanstellerij? Nou aangezien ze overal zo goed op reageerde en steeds zonder problemen en ze nou niet in paniek raakt en ze is er ook absoluut niet bang voor, ze wil het gewoon op één of andere manier niet...Aangezien ik ook een hele slimme pony heb, zal me dan ook niets verbazen dat ze ons in de maling zit te nemen!
Maar we geven niet op en oefenen gewoon rustig verder.. Maar ik was eigenlijk wel benieuwd hoe het beleren van jou pony/paard ging..
Misschien dat jullie ook wat tips hebben?
Groetjes Mariska
) kan het erg gevaarlijke situaties opleveren en zelfs je pony voor het leven tekenen..
Dus pas op en zoek ervaren hulp, of je verpest hem.. en dat zou jammer zijn..
En ja er is idd iemand met ervaring bij.

helaas geen sneeuw bij ons te vinden destijds.