Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Miss_Montana schreef:Ik wil ermee gaan beginnen, het lijkt me super interessant!
Cassidy schreef:Miss_Montana schreef:Ik wil ermee gaan beginnen, het lijkt me super interessant!
Ik heb er een boek over, kan hem weleens voor je meenemen. Maar zoals Ikke al zegt, doet het weinig als niet al het andere klopt. Ik zie persoonlijk meer resultaten bij mijn paarden na Parelli/Clinton Anderson dan na een sessie TT.

Cassidy schreef:Wie heeft het hier over Klep Parelli?

Arabesk schreef:Tsja, ik viel halverwege het boek van Linda tellington in slaap. Veel hol geneuzel, gebakken lucht en weinig echte concrete dingen. Het is op zich wel lekker (vriendje doet het ook weleens bij mij), maar ik vind het niet buitengewoon veel toevoegen. Gewoon aaien is ook wel ok.

*
dus toen ben ik er maar mee gestopt...SuperRoos schreef:er gebeurd iets op celniveau, mensen kunnen liegen of de dingen die ze voelen diep weg stoppen of niet eens opmerken..
een paard kan er niet in liegen en wanneer je de techniek echt juist uitvoert zijn de resultaten verbluffend..
Klinkt goed! Het feit dat ik ermee doorga is omdat ik gewoon verschil zie bij mijn paardje, maar dit vind ik wel een goede uitleg!