Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
x_Marr schreef:Ik denk eerder dat het vertrouwen zoek is..![]()
Wat heb je allemaal al geprobeerd om het op te lossen?
moskaichamp schreef:hallo allemaal,
Wij hebben een 7 jarige arabier die een ongeluk heeft gehad met de wagen. Sindsdien kunnen we niet meer met hem naar buiten. het paard is echt gevaarlijk aan het worden. nu zeg je natuurlijk "zoek dan hulp" dat doe ik dus bij deze. mijn probleem is echter dat ik de laatste twee jaar heel veel ziekte kosten heb gehad bij mijn paarden ( en nu nog steeds want 1 van mijn paarden staat nu op de lingehoeve) en dus echt geen geld meer heb.
ik zoek dus iemand die ons wil helpen. de methode maakt me echt niet uit, alles grijp ik aan momenteel. zie je het als een uitdaging? ik zou zeggen kom langs.
moskaichamp schreef:ik help zelf parelli level 1 doorlopen maar dat helpt toch niet om het vertrouwen ook buiten de bak terug te vinden. het boek van Linda zal ik opzoeken!
moskaichamp schreef:mijn paard staat tussen schiedam en delft. in de bak gaat het aardig alleen met rijden is hij wat bokkerig maar daar is overheen te komen. binnenkort komt nancy van stal danae ( ook een fluisteraar) ik ben benieuwd wat zij zegt. ook laat ik reiki op hem doen en krijgt hij vanaf vandaag bach ( heeft iemand aangeraden)
Japke_Z schreef:Het klinkt misschien hard, maar eerlijk gezegt denk ik dat jij en je paard beide beter af zijn als je 'm verkoopt.
Je kunt 't probleem duidelijk zelf niet oplossen, proffesionele hulp kun je niet betalen en ik denk niet dat de eerste de beste bokker-met-penny-ideeën je veel verder helpt.
Zoals ik het zie is het simpelweg verstandiger om het dier te verkopen aan iemand die het wel zelf op kan lossen of proffesionele hulp kan betalen. Zowel voor het paard, zodat die goed verder geholpen wordt, als voor jouw financiele situatie (de opbrengst kan weer gebruikt worden voor de gezondheid van je andere paard
Japke_Z schreef:Het klinkt misschien hard, maar eerlijk gezegt denk ik dat jij en je paard beide beter af zijn als je 'm verkoopt.
Je kunt 't probleem duidelijk zelf niet oplossen, proffesionele hulp kun je niet betalen en ik denk niet dat de eerste de beste bokker-met-penny-ideeën je veel verder helpt.
Zoals ik het zie is het simpelweg verstandiger om het dier te verkopen aan iemand die het wel zelf op kan lossen of proffesionele hulp kan betalen. Zowel voor het paard, zodat die goed verder geholpen wordt, als voor jouw financiele situatie (de opbrengst kan weer gebruikt worden voor de gezondheid van je andere paard