Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Pinky_girl"]
AR moest gewoon weg dat was simpel.
[/quote]
Ohh ???? Waarom ?
[quote="Pinky"]
Er kwamen veel te weinig posts en het subforum was dus veel te klein voor bokt.
[/quote]
Waarom moeten er veel posts zijn voor een forum ? De inhoud is toch veel belangrijker dan de hoeveelheid ?
[quote="Pinky"]
Een aparte plek voor menners komt er dus niet meer. Daar is gewoon veel te weinig animo voor.
[/quote]
Wie zegt dat ? en wie bepaalt dat ?
[quote="Pinky schreef:Tja, de menner die blijkbaar toch graag over het mennen willen praten kunnen 2 dingen doen:
Mokken dat er geen apart forum meer is
Of UZ het grote men gedeelte maken...
om endurance en aangespannen bij elkaar te gooien en vrijheidsdressuur met natural horsemanship???
) Ja inhoud is belangrijker, maar toch was het te klein voor bokt. Wie dat bepaalde? Bart heeft het toen der tijd een kans gegeven omdat ik vond dat er veel animo voor was. Helaas had bart gelijk (
), dus werd er besloten dat het 'weg' moest. Hier was ik het uiteraard niet mee eens en heb zolang gebrainstormd tot er dit uitkwam. (dit deed ik toen omdat VD en NH erg in trek waren/kwamen). Achteraf geef ik bart groot gelijk want het was ook gewoon geen goed lopend forum (wat op bokt toch wel voor de hand liggend zou zijn als er veel animo voor was). Ik wilde niet dat het helemaal zou verregenen tussen alle vraag maar raak vragen dus wilde ik het bij het nieuwe forum houden.