Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SteffiiY schreef:Een vriendin van mijn heeft ook een draver gekocht die zelf goed presteerde op de renbaan.
Zij heeft hem nu ong. 4 jaar en de dressuur gaat steeds beter, maar de galop blijft een puntje
Merlynlover schreef:Gedult is een schone zaak
dolor schreef:ik rij wel dressuur met lessy, maar start niet. ik doe het vooral voor de basis en het lenig en los maken van mijn paard, met af en toe wat moeilijke oefeningen. in het begin ging het echt voor geen meter, maar langzaam ging het steeds beter en voordat hij zijn peesblessure kreeg, ging het gewoon echt super. mensen vroegen zich af waarom ik geen wedstrijden enzo ging rijden, maar dat ligt mij niet zo. lessy heeft tot en met zijn vierde op de baan gelopen.
nikilover schreef:dolor schreef:ik rij wel dressuur met lessy, maar start niet. ik doe het vooral voor de basis en het lenig en los maken van mijn paard, met af en toe wat moeilijke oefeningen. in het begin ging het echt voor geen meter, maar langzaam ging het steeds beter en voordat hij zijn peesblessure kreeg, ging het gewoon echt super. mensen vroegen zich af waarom ik geen wedstrijden enzo ging rijden, maar dat ligt mij niet zo. lessy heeft tot en met zijn vierde op de baan gelopen.
oo oke ja iedereen heeft zijn eigen mening om wel/niet te gaan startenbeterschap trouwens met zijn peesblessure
nikilover schreef:
Woestein schreef:Ik rij met Fuchs endurance maar aangezien meneer wat scheef is is de dressuur even belangrijker dan buitenritjes.
Afgelopen donderdag voor het eerst sinds een hele poos les gehad en hij pakte het super op.
Voor foto's:
[HAW] Fuchs voor het eerst @ HAW @ les Antoine de Bodt..
dolor schreef:nikilover schreef:
oo oke ja iedereen heeft zijn eigen mening om wel/niet te gaan startenbeterschap trouwens met zijn peesblessure
MariskaFally schreef:ik rij met mijn dravertje die zo'n 3 a 4 jaar succesvol op de baan heeft gelopen dressuur, en spring en ook nog weleens sgw wedstrijden. we gaan aankomend weekend L1 starten, na ong in totaal 14 wedstrijden B te hebben gereden, z'n galop gaat al heel erg goed en er komt steeds meer een zweefmoment in, hij is wel een 4 ganger wat het eigenlijk wat moeilijker maakt voor hem netjes te galloperen, ik heb nu ong 3 kwart jaar les en sinds mijn les zijn we enorm vooruit gegaan.
kiara1 schreef:Ik had mijn dravertje gekocht toen hij 20 - 21 jaar was .. hij had ook gekoerst vroeger.. maar hij kon heel nageefelijk lopen hoor .. dankzij zn vorige eigenares die hem dat allemaal geleerd had .. kon ook mooi verzameld galoperen enzo .. zal es kijken of ik ergens mooie foto van hem vind
floeroes schreef:heey allemaal
ik krijg woensdag mijn draver
en zij is al ingereden!!!
maar ik wou ff vragen aan de mensen die ook een draver hebben of jullie er ook mee kunnen springen???
en als dat niet kan, is het dan moeilijk om het ze te leren??
nou dank je
oh ja mijn merrie een donkerr bruine merrie en 1.72m
ik mag een naam bedenken want ze heeft geen papieren,
dus als jullie een leuke naam weten voor een merrie met een heeeeeel lief hoofdje....
laat het ff weten ..
dank je
groetjes fleur
Sky_Sam_Floo schreef:Ik rijd met mijn draver ook dressuur.
Ik start nog niet, omdat de galop echt nog niet goed gaat.
Ik wil wel heel graag een keer met hem starten.![]()
Foto's in mn profiel.
floeroes schreef:ik mag een naam bedenken want ze heeft geen papieren
dolor schreef:Sky_Sam_Floo schreef:Ik rijd met mijn draver ook dressuur.
Ik start nog niet, omdat de galop echt nog niet goed gaat.
Ik wil wel heel graag een keer met hem starten.![]()
Foto's in mn profiel.
leuke draver heb je. het rijden ziet er ook erg netjes en ontspannen uit. en wat is die wit shet schattig. zoals hij daar in het hoge gras staat en ligt, geweldig