Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ardo_iggy schreef:Niet poetsen.
Is gelukkig een voordeel van kunstof.![]()

ardo_iggy schreef:Niet poetsen.
Is gelukkig een voordeel van kunstof.![]()
heb die tuigonderleggers eigenlijk meer om de huid v/d pony te beschermen (heeft gevoelig huidje) maar een mooie bijkomstigheid is dat het tevens het leer van de onderkant van mijn schoftje en borsttuig beschermd

)
ja maar ik maak áltijd alles veels te ingewikkeld, hahaha, dat werd mij al jaren verteld toen op de middelbare school, een van dé redenen dat wiskunde mij totaal niet lag (ja maar, Wáarom is die formule dan zo? Waarop de docent dan steevast antwoorde: joyce, doe niet zo moeilijk, je hoeft de gegevens alleen maar in die formule in te voeren en de uitkomst op te schrijven, waarom die formule zo is kan ik je wel uitleggen, maar dan ben je hélemaal de draad kwijt
) JoyCiej007 schreef:idd Elien, dat heb je mij ook eens gezegd. Misschien dat ik maar over ga op jouw manier, ookal heb ik nu maar één tuig hangen (komt nog wel een 2spantuig ooit eens bij), ik haal altijd eerst álles hélemaal uit elkaar, en dan heel zorgvuldig aan een grote tafel in de schuur invetten.
Edit: en daar ben ik dus urén mee bezig...![]()
dan oppoetsen met een doek, en dan puzzelen en in elkaar zetten (puzzelen in de zin van: op welk gaatje had ik dat en dat ook alweer? heb ik nu een oplossing voor: ik schrijf voor iedere pony álles op, welke riempjes in welk gaatje zitten, dan kan ik straks voor 3 pony's prima 1 enkelspantuig gebruiken en snel verstellen zonder eerst te passen)
ik ben ook wel nieuwsgierig; klinkt als een supermooi tuig!