Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maar het feit blijft dat je bruin het meest zie, maar dat zie je sowieso in het algemeen het meest. Kijk eens in me profiel, vind je dat mijn paard een puntneus heeft?

TigerBD schreef:Ik vind niet dat ze puntneuzen hebben, misschien bekijk jij dat anders dan mij hihi. De meeste hebben wel lange oortjes. en lang niet allemaal zijn bruin, kijk maar eens op het draversforum, er zijn ook zwarte en vosjes, je heb zelfs schimmelsmaar het feit blijft dat je bruin het meest zie, maar dat zie je sowieso in het algemeen het meest. Kijk eens in me profiel, vind je dat mijn paard een puntneus heeft?

ja als je het zo bekijk zit er een punt in, maar andere rassen hebben dat toch ook, misschien iets minder dan? dravers hebben toch van die fijne koppies, misschien dat het daardoor komt dan dat je een kwpn hoofd heb? Arabesk schreef:hier in de buurt, kop van noordholland, zie je veel bruine dravers. Misschien omdat er gefokt en gedekt wordt met lokale hengsten?
) en niet alle leuke kleurtjes zijn geschikt als dekhengst/fokmerrie.
) maar een bepaalde blik. Oren willen ook wel helpen inderdaad, wij hebben ook een paar in de wei staan die zo voor konijn door kunnen gaan.
Het concept puntneus is mij ondanks de foto's nog niet helemaal duidelijk - wat bedoel je er precies mee?
En zoals Nibbit zegt lange oren.. die had ze ook niet
Kasmir schreef:Ik verzorg een koffievos![]()
Ik hebg een idé wat jij lange puntneuzen noemt? Wacht ik zal even een fototje toevoegen van Kasmir.