Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

shan schreef:99% van de paarden in Nederland staan s'nachts op stal in de winter, en weet je: daar krijgen ze helemaal niets van.
Nog een plakje hooi voor de nacht en ze overleven het best wel.
Ze overleven het ook zonder dat plakje hooi maar daar worden ze niet gezonder van. 

erbij, je bedoelt toch hetzelfde.
Inge_ schreef:Met of zonder die smilieerbij, je bedoelt toch hetzelfde.
![]()
En denk dat er echt wel meer dan 1% van de paarden is die er wat van krijgen.
shan schreef:En wat krijgen ze er dan precies van Inge? Behalve de paarden met stalondeugden?
is voor mij niet duidelijk dat ze dan niet in de wei willen?
)
SparklingApp schreef:Volgens mij bewegen de meeste paarden snachts niet zo veel,
GamblersCup schreef:Ho ho, het zou natuurlijk kunnen dat iemand het eens is met wat er op die website geschreven staat! Het is niet zomaar uit de duim gezogen.
Ik denk er zelf ook zo over, juist daardoor ben ik mijn paarden beter gaan observeren en verrek, ze hadden nog gelijk ook!![]()
Ik vind het ook geen ramp als mensen hun paarden 's nachts binnen zetten, maar inderdaad, zorg ervoor dat ze wat te doen hebben. Een paard gaat er heus niet dood aan, maar ik weet dat als een paard zelf zou mogen kiezen, ze liever buiten staan. (het gros, de uizonderingen daar gelaten)
GamblersCup schreef:En vandaar dus mijn laatste zin tussen haakjes.
Citaat:Dus ook niet bij een hek gaan staan "omdat ze zo graag in stal willen".