Vandaag wedstrijd gehad bij ons in de buurt, en omdat mijn groom niet mee kon groomen i.v.m. lichamelijke klachten. Heeft corella (stalhaast) me uit de brand geholpen en heeft haar stouten schoenen aangetrokken om bij mij te komen groomen.
Het resultaat mocht er wezen want hij was supper snel

Omdat we er 4 kilometer vandaag wonen zijn we te voet gegaan. Ik moest al vroeg starten dus we zijn vroeg op pad gegaan. Corella heeft hem mooi ingevlochten zodat elke (mazzel-meid) mooie fotos kon maken. Jaja de fotograve was er ook bij

Dus groom mee fotograve mee en op pad. Ow ja paardje moest natuurlijk ook mee

Let aub niet op mijn charmante gezicht praat altijd veel met hem om hem te stimuleren. Want al die bakkabouters blijken niet alleen bij ons te wonen maar ook 4 kilometer verder hadde ze rare kabouters

Nou lang genoeg gezuurt en verteld hier de fotos:
1.Eerst even afkijken wat de rest doet.

2.En dan mogen we zelf gaan. Jaja lange halen is snel thuis

3.En toen kwamen we de eerste kabouter tegen

4.Me and mij charming face. (hij sprong zo snel dat we bijna tegen de biels vlogen haha)

5.En stimuleren door het laatste poortje, op naar de finisch

6.En in de 2e manch moesten we alles weer hetzelfde doen. Dus weer door de hindernissen!

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.En dan nog een actiefoto van mijn moeder met haar o zo charmante gezicht (zou het erfelijk zijn

Voordat jullie allemaal denken dat Winny zijn benen heeft gebroken of iets dergelijks. hij tilt hoog zijn benen op en maait. Vandaar soms misvormde voetjes

Corella en Elke nogmaals hardstikke bedankt dat jullie mee zijn geweest vond het erg gezellig!
Ps. Als jullie er toch zijn laat dan even een berichtje achter