Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lana_te schreef:ow okeik weet er duidelijk niet veel van. Maar dat deel van draver als koerspaard vind ik niet. waar staat dat ongeveer?
Jolliegirl schreef:ben tevens wel bekend met dravers, kennisen draven op nationaal niveau, maar die rijden met zo min mogelijk troep op t paard!
play_coy schreef:@ jolliegirl,
sorry maar ik heb het idee dat jij een beetje zonder verstand praat. ten eerste : tong vastbinden, ter voorkoming dat het paard zijn tong inslikt of evt, zijn tong over het bit gooit ( wat kan lijden tot ongelukken)
ten tweede : proppen in de oren,is het beste wat je kan doen, het geluid word voor ze gedempt waardoor ze misschien minder nerveus zijn
ten derde : ketting bij de mond ; is misschien minder vriendelijk maar er word tenminste wat aan gedaan. weetje wat belachelijk is als je het zomaar opgeeft als je paard moeilijk te sturen is!
die troep is niet voor niets uitgevonden, denk volgende keer eerst zelf na of vraag om uitleg aan anderen a.u.b
Jolliegirl schreef:Btw andere reacties bedankt voor de extra uitleg.
Nico post heet die man trouwens met terminator geloof ik
weet niet of hij daar momenteel nog mee koerst , geloof het wel.
Zijn vrouw heeft een paardenmassagebedrijf
Citaat:
promptertje schreef:Jolliegirl schreef:Btw andere reacties bedankt voor de extra uitleg.
Nico post heet die man trouwens met terminator geloof ik
weet niet of hij daar momenteel nog mee koerst , geloof het wel.
Zijn vrouw heeft een paardenmassagebedrijf
Nico en Melanie ken ik ook heel goed. Terminator is niet van hun, Nico rijdt hem wel regelmatig in amateurkoersen. Zou je kunnen weten als je ze zo goed kent.
Waarom vraag je niet gewoon aan hen waar alles voor is? Dat is even makkelijker dan hier op internet alles uitleggen.
WendyBZ schreef:Gewoon een keertje naar de koers gaan en kijken scheelt ook een hoop hoorGroningen is niet ver weg (die hebben morgen trouwens koers
)
Ik snap best dat het voor een buitenstaander raar lijkt.Daarom probeer ik het ook uit te leggen waar het voor is