Wij gaan ook heen. Dik vier uur rijden. Evenveel km als naar Vollezele een paar weken later. Hoop trouwens dat de prijsuitreiking wel op tijd is want ik moet maandag weer gewoon aan het werk
super tevreden met een 2e plaats Was op sommige stukken best zwaar maar Signorita hield het allemaal goed vol! Had de marathon gewonnen, dressuur 3e en vaardigheid 2e.
Wij zijn ook erg tevreden. We vonden het traject erg zwaar (maar wel alles gefietst ) maar de pony's kwamen nu frisser in de marathon aan de start dan tijdens Exloo. Na een beroerde dressuur (3e en laatste) vaardigheid waar er twee ballen vielen , stonden we op de tweede plaats. Maar de marathon liep super. Wel een paaltje in hindernis 2 eraf gereden, bij de brughindernis leek het of het leidsel vast kwam te zitten wat voor een hapering zorgde en in hindernis 5 hadden we opeens de voorpony verkeerd om staan. Maar overal toch de snelste tijd en voldoende voor de 1e prijs. Om 19.00 vertrokken en on half 1 reden we thuis het pad weer op. Pony's nog even de bak in gegeooid zodat ze lekker konden rollen. Wij een bak koffie (die al voor me klaar stond ) een heerlijke douche lekker mijn bedje weer in. Heb Liberty(?) even langs zien rijden, wat een mooie chique pony.
Leuk, ik zat in mijn korte broek terwijl thuis de kringkampioenschappen werden afgelast ivm overmatige regenval. Gelukkig weet ik dat Nederland nogal wisselvallig kan zijn en had vanalles in mijn tas gestopt (voor 2 daagjes).