Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wickedwyvern schreef:. Is dit omdat vrouwen nou eenmaal emotioneler zijn dan mannen en dus eerder voor natural gaan?
LilianR schreef:Huertecilla is GÉÉN natural hoor.Huertecilla en Arno8 zijn mannen.
arno8 schreef:Bedenk me opeens dat de beste/duidelijkste toch weer een vrouw is: Inge Teblick.
arans schreef:Neeeeejjj,daar waag ik me niet meer aan.TL: waneer ben je dan en natural?
Duncan schreef:volgensmij zijn de meeste NHguru's toch echt man
overigens, net als de meeste springruiters en meer van dat soort lui. Volgensmij hebben mannen gewoon niet zo'n kletsbehoefte over het algemeen
Pellie schreef:mannen hebben toch altijd de neiging om zichzelf meer te profileren, is niks ergs aan hoor, dat zijn de oerpatronenmaar vandaar dat ze overal meer op de voorgrond en dus ook in de bekendheid staan
randalinpony schreef:Ik denk dat de mannen hun PR gewoon goed voor elkaar hebben. Neem de schitterende fotos van Nezvorov, van wat ook maar gewoon kunstjes zijn.
_angela_ schreef:Mijn man is ook (semi)natural. Hij vindt, net als ik, dat paarden buiten horen, dat ijzers meestal onzin zijn, en dat je op zo'n manier met je paard moet omgaan dat hij/zij weet wat jij bedoelt vanuit hun eigen natuurlijk gedrag.
Bokt vindt hij weer tijdsverspilling en hij is hier dus ook niet te vinden
Pellie schreef:![]()
![]()
ik denk dat de vertutteling van paarden overigens wel typisch vrouwelijk is
dus misschien moeten we het daar eens over hebben