Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:ik kan eigenlijk geen goede site vinden waar ze die sidepull verkopen.
Citaat:zien er leuk uit,maar dat is van dat biothane spul als ik het goed heb.
ik vraag me af of dat wel zo stevig is?
carola1 schreef:ik zal eens gaan kijken naar je site cassidy
ineke_ schreef:misschien kan je de baardharen van je paard korter maken ?
carola1 schreef:ineke_ schreef:misschien kan je de baardharen van je paard korter maken ?
bedankt voor je antwoord, maar het zijn niet de baardharen die ertussen komen, maar de haren aan de zijkant op het hoofd.
singasong schreef:Misschien een domme vraag maar waarom al die dure bitloze hoofdstellen en niet gewoon een touwhalster?
carola1 schreef:en dan nog een biothane hoofdstel, dat lijkt me een goede, maar ik ben niet zo weg van het kunststof.
is dat wel stevig?
Visconti schreef:singasong schreef:Misschien een domme vraag maar waarom al die dure bitloze hoofdstellen en niet gewoon een touwhalster?
Niet elke combinatie is geschikt om met touwhalster te gaan rijden. Ik vind een touwhalster niet geschikt voor dressuur omdat er daarbij te veel teugelcontact is, daarom heb ik liever een bitloos hoofdstel. Daarnaast is een touwhalster een vrij scherpe optoming, sommige mensen rijden liever met een wat vriendelijkere optoming. Daarnaast kan het touw gaan schuren op de paardenneus.