Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cassidy schreef:ik denk dat dit topic maar beter verplaatst kan worden?
Visconti schreef:@ikenindi : Volgens mij komt dat alleen maar voor bij Strasser bekappingen, in de cursus natuurlijk bekappen word zelf meerdere malen herhaalt dat een paard nooit minder mag gaan lopen na een bekapping.
lottehorse schreef:Ik ben enorm tegen natuurlijk bekappen,, ik ken maar 1 persoon die natruurlijk bekapt,, dat paard loopt ontzetend gevoelig en wil ook niet over het harde lopen. ik weet niet of alle natuurlijke bekapers het zo doen. maar als die het net zo doen als hun nou dan ben ik er ontzetend tegen. waarom laat je het niet gewoon door een hoefsmid doen? bedoel je paard loopt niet in de natuur! al staat hij dat en nacht buiten dan nog achter een hek! is dat natuur?? hij staat niet in de natuur dus laat er gewoon een hoefsmid naar kijken en kwel je paard niet zo!
Sim0ne schreef:lottehorse schreef:Ik ben enorm tegen natuurlijk bekappen,, ik ken maar 1 persoon die natruurlijk bekapt,, dat paard loopt ontzetend gevoelig en wil ook niet over het harde lopen. ik weet niet of alle natuurlijke bekapers het zo doen. maar als die het net zo doen als hun nou dan ben ik er ontzetend tegen. waarom laat je het niet gewoon door een hoefsmid doen? bedoel je paard loopt niet in de natuur! al staat hij dat en nacht buiten dan nog achter een hek! is dat natuur?? hij staat niet in de natuur dus laat er gewoon een hoefsmid naar kijken en kwel je paard niet zo!
Jij baseert je mening op 1 paard dat je kent? Is het wel een erkende bekapper die dat doet? Ik ken wel meer dan 1 paard met ijzers die ontzettend slechte hoeven hebben... Baseer je mening niet op 1 geval. En als je de andere reacties in dit topic leest kun je ook lezen waar het probleem kan liggen en bij hoeveel paarden het wel goed gaat.