Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Werkte erg goed bij zijn problemen

de methode die emiel voest doet heet Freestyle
Nargorny schreef:Voest was niets voor mijn paard (en mij).
Ze sprong elke keer de bak uit.
Na een aantal keer proberen en dezelfde reactie blijven krijgen (na 2 rondjes was ze weg), ben ik daarmee gestopt.
Daarna heb ik verschillende boeken gekocht en daar mijn eigen grondwerk van gemaakt. Dat veranderde al heel wat.
Ik doe nu Parelli en dat geeft punten om naar toe te werken, je ziet de vooruitgang.
Ik vind wel dat je bij elke methode moet blijven nadenken, niet zomaar doen wat ze zeggen. Kijk naar je paard en jezelf. Ontwikkel je eigen taal.
Nargorny schreef:Voest was niets voor mijn paard (en mij).
Ze sprong elke keer de bak uit.
Na een aantal keer proberen en dezelfde reactie blijven krijgen (na 2 rondjes was ze weg), ben ik daarmee gestopt.
Daarna heb ik verschillende boeken gekocht en daar mijn eigen grondwerk van gemaakt. Dat veranderde al heel wat.
Ik doe nu Parelli en dat geeft punten om naar toe te werken, je ziet de vooruitgang.
Ik vind wel dat je bij elke methode moet blijven nadenken, niet zomaar doen wat ze zeggen. Kijk naar je paard en jezelf. Ontwikkel je eigen taal.

Cassidy schreef:Voest heeft idd veel van Parelli, met het grote verschil dat Parelli een stappenplan heeft, en dat je er uiteindelijk verder mee komt....

Cassidy schreef:Ik weet dat Voest onder het zadel verder gaat. Dat bestrijd ik ook niet, want er wordt op een gegeven moment gereden. Maar hoe ver is Corine Vogelaar? Who the f u c k is Corine Vogelaar eigenlijk? Heeft zij een Olympische Medaille?