Jaja, volgend weekend mogen we weer, de eerste SGWM van het seizoen in Heukelom. Nog meer die er starten? Ik mag al lekker op tijd dressuren, ben de 4e van de ring die om 8.50 uur begint.
Ik heb er zin in (hopelijk is het rare griepje dan wel helemaal weg..)
Ik doe het weg-met-de-griep-dansje met je mee. Ik mag alleen wel lekker uitslapen zaterdag, tien over half 12 zijn wij aan de beurt. Ben benieuwd hoe laat we zondag moeten.
Jaja, we mogen weer. De terreinen waren vorig jaar erg nat, ik hoop dat het wel doorgaat, zeker met de weersvoorspelling voor de komende dagen, we zullen zien. Allemaal veel succes.
Dressuurscores waren inderdaad best laag. Bij mij klopte het wel wat, zaten gewoon wat fouten in, gaan we aan werken! Er waren er trouwens ook met 40 punten verschil!
Heukelom was een geweldige wedstrijd! Nieuwe proeven zijn heel anders, dus de menners zullen om moeten gaan schakelen.
Ik heb ook heerlijk gereden Nu nog even zoeken naar dé perfecte manier van losrijden zodat ik geen gestresste, hyperactieve, achter het bit kruipende pony voor de wagen heb staan.