Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ardo_iggy schreef:Het beleren van een paard moet je al helemaal niet alleen doen.
Je moet er altijd iemand bij hebben met het eerst voor de kar zetten met een extra longeerlijn er aan.
Als er dan wat gebeurd heb je hem dan altijd met zijn tweeen vast.
rommulus schreef:ardo_iggy schreef:Het beleren van een paard moet je al helemaal niet alleen doen.
Je moet er altijd iemand bij hebben met het eerst voor de kar zetten met een extra longeerlijn er aan.
dit snap ik maar goed ik het tot nu toe alles alleen moetten doen en ik denk dat ik nu al 20 verschillende mensen gevraagd heb om te helpen (zelfs betaald) maar werd nooit wat dus ik kan gewoon niets anders
rommulus schreef:ardo_iggy schreef:Het beleren van een paard moet je al helemaal niet alleen doen.
dit snap ik maar goed ik het tot nu toe alles alleen moetten doen en ik denk dat ik nu al 20 verschillende mensen gevraagd heb om te helpen (zelfs betaald) maar werd nooit wat dus ik kan gewoon niets anders
rommulus schreef:ik blijf niet aan het pm metjes sturen
ja ik ken de gevaren ja ik weet het nee ik ben geen gestoorde ok
excuus dat ik het uberhaupt gevraagd heb
never mind
ardo_iggy schreef:Dus als jij je pony verpest wil hebben moet je vooral zo door gaan.
Heel veel succes met het verpesten.
Paulusjuh schreef:ardo_iggy schreef:Dus als jij je pony verpest wil hebben moet je vooral zo door gaan.
Heel veel succes met het verpesten.
Ik denk dat de TS heel veel meer heeft aan opbouwende antwoorden waar ze iets mee kan
stef schreef:met in en uitspannen zet ik dr gewoon aan de muur, ruimte zat om de wagen erachter te knopen en weg te draaien.
Alleen mennen doe ik alleen achter op het land, niet op de weg