Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BarbaLala schreef:je kan vastr wel iemand vinden die hem voor je wil longeren!
is veel te gevaarlijk als je het zlef doet met 1 arm in t gips
SGWOllie schreef:off topic: heb je hem zelf omgeschoold tot rijpaard?
Jenni_Celest schreef:SGWOllie schreef:off topic: heb je hem zelf omgeschoold tot rijpaard?
half nee half ja.. eerst was het mijn verzorgpaard maar reed er een meisje van 18 op en zei heeft er 2 maanden op gereden en daarna ik.. en nu dus weer zij vanwege mijn arm.. dus we scholen hem zelf om naar rijpaard..
hoezo?
Jenni_Celest schreef:
half nee half ja.. eerst was het mijn verzorgpaard maar reed er een meisje van 18 op en zei heeft er 2 maanden op gereden en daarna ik.. en nu dus weer zij vanwege mijn arm.. dus we scholen hem zelf om naar rijpaard..
hoezo?
SGWOllie schreef:
Nou, als je dat kunt, weet je waarschijnlijk al heel goed hoe een volbloed in elkaar zit en reageert. Dan denk ik dat je ook heel verantwoord zelf kan beslissen of longeren voor jouw paard een optie is. Het blijft een vak apart, volbloedjes! Was dus om een beetje in te kunnen schatten wat je ervaring is. Gewoon proberen dus en stoppen als-ie er te hectisch van wordt. In ieder gaval niet boos worden maar dat wist je vast alSucces! En hou je ons op de hoogte?
SGWOllie schreef:Jenni, hoe gaat het nu?
nielsd schreef:Staat ie wel buiten?
nielsd schreef:Hoezo niet?
Maar op andere dagen, staat ie dan wel in wei waar ie kan rennen?