Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Even off topic Mag ik vragen hoeveel je er voor betaald hebt? 
ik wacht ook al met smart
Ik moet meer aan mijn verbeeldingskracht werken! Citaat:Gewijzigde kantoortijden!
Marieke gaat 4 weken cursus volgen op het Parelli centrum in Florida! Vandaar de aangepaste kantoortijden.
Van vrijdag 10 t/m dinsdag 14 november is het kantoor gesloten. Van woensdag 15 t/m maandag 20 november zullen we moeilijk bereikbaar zijn, maar stuur gerust een e-mail of laat een telefonisch bericht achter. We nemen dan zsm contact met je op.
Vanaf dinsdag 21 november t/m zaterdag 9 december zijn we iedere dinsdag, donderdag en zaterdag van 9-14 bereikbaar. Petra zal in deze periode de bestellingen verzorgen.
Na 10 december is het weer "business as usual".
. Als Marieke er wél is, dan gaat het meestal erg snel! Nou ja, ik heb ook een paar weken op mijn laatste nieuwe pakket moeten wachten, je EF wordt er wel groter van
.
.
Cheveyo schreef:Ik heb de mijne ook binnen, ik meen dat ik vorige week vrijdag besteld heb en deze week mijn betaling in orde heb gemaakt. Vandaag lag het op de mat!
. Heb je al gepbd Morrie
.
het geld dezelfde dag al overgemaakt door internetbankieren, ach nou ja komt vanzelf